Fitness Seller

Ik kan geen .wma & .asf streams afspelen :S

boogie

Huge Freak
Waardering
6
Ik snap er niets van. Ik kan nooit de audio- en videostreams via bijvoorbeeld de VARA-site bekijken ??? Terwijl ik wel de meest recente Windows Media Player, Winamp etc. heb. Hoe los ik dit op?

maybe nieuwe codecs downloaden, of de flash player downloaden of updaten.
Wat voor foutmelding krijg je eigenlijk..

grt

geef me de links dan download ik ze voor je en upload ze als avi(die asf files)

• Topic Starter Topic Starter
Dat is heel erg tof, maar het gaat om een heleboel radio- en videofragmenten. Ik moet dus echt zelf ff dat gaan doen, hoe dan ook bedankt voor je aanbod :thumbup:

Ik krijg de volgende foutmelding:

"Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren."

Toch heb ik de laatste versie van WMP geïnstalleerd en als ik om een update vraag zegt ie dat ik de meest recente versie heb. Als ik het probeer in WinAmp loopt het programma vast ... ???

Aaaah, ik heb BSplayer gedownload. Nu kan ik het afspelen. Ga ik nu ff checken of ik die streams kan opslaan, dan ben ik helemaal tevreden. Ik laat het nog wel ff weten :)

Heb je je licenties wel betaald?

OK ,tnx man :) Weet jij trouwens ook of het mogelijk is om bepaalde gedeeltes van een audio- of videostream op te slaan? Ik heb bijvoorbeeld de volgende link: rtsp://cachemedia.omroep.nl/bongo06/0/radio2/vara/spijkersmetkoppen/20061216-12.wma
Daar wil ik dan de volgende tijdspanne van opnemen: 1:25:00 - 1:33:15
Hoe doe ik dat?

OK ,tnx man :) Weet jij trouwens ook of het mogelijk is om bepaalde gedeeltes van een audio- of videostream op te slaan? Ik heb bijvoorbeeld de volgende link: rtsp://cachemedia.omroep.nl/bongo06/0/radio2/vara/spijkersmetkoppen/20061216-12.wma
Daar wil ik dan de volgende tijdspanne van opnemen: 1:25:00 - 1:33:15
Hoe doe ik dat?

weet ik niet je kan het helemaal opnemen en dan eruitknippen met een video cutter(sorry daar heb ik geen links van) of als het muziek is music cutter

en met welk programma neem je de streams op?

Terug
Naar boven