MuscleMeat

"Ik kom niet aan." Wat te doen?

VinceT

Novice
Waardering
0
Hi,

Ik ben hier nog maar net op het forum. Zal ook even mezelf voorstellen, ik ben 19 jaar, ongeveer 187-188 cm en weeg 66 kg. Nu zoals je lees weeg ik veel te weinig! Maar hoeveel ik ook eet, snoep en weet ik wat ik kom niet aan.

Wat kunnen jullie me aanraden om snel wat kilo's bij te krijgen zodat ik wat kan gaan trainen en wat meer spiermassa's kan creëren?
Ik wil nu niet een beer van een vant worden, maar gewoon een mooi gespierd lichaam.

Greetz

eet jij snoep om aan te komen.jij snapt er echt niks van, lees maar eens rond op het forum over voeding.

Hi,

Ik ben hier nog maar net op het forum. Zal ook even mezelf voorstellen, ik ben 19 jaar, ongeveer 187-188 cm en weeg 66 kg. Nu zoals je lees weeg ik veel te weinig! Maar hoeveel ik ook eet, snoep en weet ik wat ik kom niet aan.

Wat kunnen jullie me aanraden om snel wat kilo's bij te krijgen zodat ik wat kan gaan trainen en wat meer spiermassa's kan creëren?
Ik wil nu niet een beer van een vant worden, maar gewoon een mooi gespierd lichaam.

Greetz

De mensen die denken veel te eten, die eten meestal extreem weinig. Schrijf eens op wat je eet.

eet jij snoep om aan te komen.jij snapt er echt niks van, lees maar eens rond op het forum over voeding.

Jij begrijpt er ook niets van. Hij zegt dat hij snoept om aan te komen, niet om gezond te zijn. En snoep is extreem geconcentreerde kcals, dus zou hij aan moeten komen, als hij er genoeg van eet.

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor de reactie al.

Maar idd ik ben een beginner ik snap er nog niets van, maar mij leek het beste om eerste wat aan te komen en dan pas te beginnen trainen. Want ik ben nu echt wel mager. Of zit ik fout?

Wat kan ik best doen om zo snel mogelijk aan te komen? Moet niet (zoals hier boven al vermeld) gezond zijn ofzo, wil gewoon even snel aankomen zodat ik kan beginnen. Zodat ik tegen volgende zomer zeker al wel wat resultaat heb.

Greetz

Thx voor de reactie al.

Maar idd ik ben een beginner ik snap er nog niets van, maar mij leek het beste om eerste wat aan te komen en dan pas te beginnen trainen. Want ik ben nu echt wel mager. Of zit ik fout?

Wat kan ik best doen om zo snel mogelijk aan te komen? Moet niet (zoals hier boven al vermeld) gezond zijn ofzo, wil gewoon even snel aankomen zodat ik kan beginnen. Zodat ik tegen volgende zomer zeker al wel wat resultaat heb.

Greetz

hehe meer eten dat je nu al eet gewoon, schrijf gewoon wat je gemiddeld per dag opeet.

ga trainen EN meer eten.

klinkt als ondervoeding [niet slecht bedoelt] dus hup, de supermarkt in en meer eten kopen! Goed verspreiden, 5+keer per dag, goede maaltijden [1 appel en een cracker tel ik niet als maaltijd]

Eet meer.
Een goede tip om meer te eten stond in 1 vd stickies dacht ik maar zal het voor jouw eens uitleggen.
Begin met elk uur te eten. Elk uur een beetje (een boterham, blikje tonijn, rijst). Na enkele dagen begin je om de 2 uur te eten, maar iets grotere porties. Terug na enkele dagen eet je om de 3-4 volledige maaltijden. Je zal zien dat na een week je verbranding een stuk omhoog is gegaan en veel meer kunt eten. Snappie ?

, Lekker simpel, Eet eens:

1.

Brinta + 1 liter magere melk

2.

6 bruine boterhammen + ossenworst en kipfilet

3.

Kilo gekookte aardappelen + bak kwark

4.

6 bruine boterhammen + 2 blikken tonijn (1 olie)

5.

Bord pasta + veel casei eiwit (kwark)

6.

Dextrose + 50 gr whey

7.

5 bruine boterhammen + wat kipfilet en weer veel casei

3 dagen echt knallen, Maandag benen, Woensdag rug + Biceps, Vrijdag, Borst schouders triceps.

Hi,

Greetz

Kerel, je wordt niet 1,2,3 een beer van een vent. Ook niet in 1,2,3 jaar. Ook niet met steroiden.

Niet aankomen = niet genoeg eten. Je moet het echt naar beneden proppen, je moet denken dat je doodgaat als je eet, je moet zoveel naar binnenproppen dat je je afvraagt waarom het niet direct uit je darmen in je broek spuit, zoveel dat elke keer dat je een supermarkt binnenloopt de mensen snel hun eten veiligstellen voordat jij het opvreet, zoveel dat je er heel afrika mee kan voeden, zoveel dat mensen je asociaal vinden, zoveel dat je direct vet begint aan te zetten, zoveel dat je vier keer per dag moet schijten, zoveel dat je eten begint te haten omdat je niet meer verzadigbaar bent. DAN pas eet je genoeg om te groeien.
Jij eet momenteel waarschijnlijk 3 keer per dag een paar broodjes + avondeten+chips. Dit is echt NIET veel. Luister naar marky, zijn schema is simpel+goed vol te houden. Al weet ik niet waarom hij een bak kwark overdag neerzet, beter doe je een bak kwark 's avonds en dan die kipfilet overdag.

Laatst bewerkt:
je stelt een vraag die hier op het forum al 100x beantwoord is, misschien moet je de zoekfunctie eens gebruiken.

eet je al "veel" en kom je niet aan dan moet je simpelweg meer eten, zo simpel is het.

Post eens wat je nu over de hele dag eet dan

Volgens mij ben je zo iemand die denkt dat ie eerst wat vetmassa moet aanzetten zodat je dat dan kan "omzetten" in spiermassa. *Haal je zakdoekje maar boven* Vetmassa "omzetten" in spiermassa gaat niet.

Zo, nu die tranen weg zijn... neem een abo bij een sportschool. Kies een sportschool waar enkele beesten trainen, anders kom je waarschrijnlijk in een health club terecht, daar wil je niet zijn.

Ga minstens zes keer per dag eten. Wat je juist moet eten vind je in de voeding stickies hier op het forum.

Als je dan nog niet bijkomt is het heel simpel, dan eet je nog niet genoeg. In principe kun je exact uitrekenen hoeveel calorieen je nodig hebt per dag o^m op gewicht te blijven, als je daar dan 500kcal bijtelt ga je zwaarder worden. Op deze site kun je dit berekenen: Eigen Kracht - Website over fitness, afvallen en doping. Indien je dat teveel moeite vind kan je ook op gevoel meer beginnen eten en kijken wat de weegschaal doet.

Veel succes

Beste manier is om eerst effe beetje dianabol te gebruiken, daardoor gaat je testosteron gehalte flink omhoog en gain je daarna makkelijker!

Terug
Naar boven