Fitness Seller

ik maak me zorgen

LangeMan

Huge Freak
Waardering
24
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
Ik maak me zorgen om een vriend van me.
Hij zei gister tegen mij dat ie in een dianabol kuurtje zit
dus ik vroeg hem wat ie at op een dag.
Ik vond het een mager eetschema maar hij
vond dat ie super veel at op een dag.

Nu is mijn vraag, is dat niet schadelijk (te weinig eten in een kuur) ?

Ach, wat is schadelijk?

Ondoordacht de dboll (hoeveel mg per dag?) naar binnen werken is slechter dat het weinige eten.

Maar goed, het dus niet echt handig wat hij doet nee.

hij zal alvast niet het max uit zijn kuur halen, maar dat het schaderlijker is als je niet voldoende eet lijkt me niet, alleen zonde van het geld en de gezondheid

• Topic Starter Topic Starter
dat stelt me gerust, want ik krijg echt niet in ze hoofd dat ie nog meer moet eten,
hij vind het al veel :P

Jay Impol zei:

Je hebt gewoon zin om een topic te openen, maar kunt even niets beters bedenken?

Thorwulf zei:
Je hebt gewoon zin om een topic te openen, maar kunt even niets beters bedenken?

:rolleyes: Waar slaat dit nou weer op. Hij is bezorg om een vriend, mag het ??? Of ben jij zo iemand die niks om zijn vrienden geeft

@Jay: kan nietzoveel kwaad, ik heb een gast in de gym lopen die heeft net 3 maanden dianabol gekuurd op 50 mg. Idioot lang maar hij vind het prima en gaat nu na 1,5 maand rust weer 3 maanden kuren op 50 mg. Hij gebruikt naar eigen zeggen wel een leverbeschermer, maar ja slim is het niet. Dus maak je niet al te druk om je vriend. Als het slecht bij dit kuurtje blijft maakt het niet zoveel uit :thumbs:

Ik weet niet of het slecht is, het lijkt mij eigenlijk wel.
Wanneer je extra gaat groeien terwijl je aan de a.s. zit zul je ook meer eiwitten verbruiken, voor de opbouw van spiermassa.
Krijg je deze niet binnen, waar haalt je lichaam ze dan vandaan?
Ik weet niet zeker of het waar is maar ik heb eens gehoord dat je dan eiwitten gaat afbreken van je organen, hart, lever, nieren en spieren.
Lijkt me dus niet zo handig, en wat ben je voor een lul als je aan a.s begint zonder je voeding aan te passen.
Ik kan die vriend van je ook mijn adres geven kan hij zijn gear opsturen.
Scheelt hem in zijn gezondheid en in het uit eindelijke resultaat zal hij misschien nog wel meer massa behouden dan wanneer hij klaar is met zijn kuur.

Thorwulf heeft hier wel een beetje gelijk toch. Alsof je van weinig eten tijdens een kuur iets op zou lopen. Het enige is dat 'ie niets gained. Behalve vocht dan. Maar dat geldt eigenlijk ook zowat wel als je wel genoeg eet met Dianabol. Zou dat nooit alleen nemen na wat ik gehoord en gelezen heb...

JFS zei:
Thorwulf heeft hier wel een beetje gelijk toch. Alsof je van weinig eten tijdens een kuur iets op zou lopen. Het enige is dat 'ie niets gained. Behalve vocht dan. Maar dat geldt eigenlijk ook zowat wel als je wel genoeg eet met Dianabol. Zou dat nooit alleen nemen na wat ik gehoord en gelezen heb...

Ik snap jullie niet, wat is er mis als jij een NOOB op aas gebied bent en je maakt je zorgen om je vriend?

Dit board begint echt raar te worden, als iemand niets vab aas weet en even vraagt of iets schadelijk is wordt je meteen utgemaakt voor nietsnut.

Zegt mij genoeg over jullie instelling tegenover anderen bah :mad:

We weten nix van het voedingsschema en ook nix van de dboll kuur, dus we kunnen nog nergens over oordelen naar mijn mening.
Laat maar komen die schema's van je vriend!

hij doet een kuurtje van 30mg per dag voor 6 weken,
voor eten heeft ie niet echt een schema.
Zoiezo een bak kwark smiddags en een voor ie gaat slapen,
de rest eet ie gewoon brood etc, niet echt veel ofzo.

Is dat waar ? dat je lichaam je organen en spieren gaat afbreken ???

Organen weet ik niet.

Maar als je te weinig koolhydraten hebt voor de broodnodige (snelle) energiebehoefte, worden je eiwitreserves aangesproken (spierweefsel oa). :)

Jay Impol zei:

Er is een studie geweest bij soldaten die ze steroiden gaven omdat ze dachten dat die dan beter gingen presteren. Het probleem was dat ze meer energie verbrandden dan ze aten. Resultaat was dat er 0.0 kracht/spiermassa bijkwam, wel vet en eiwit verloren ging. Je komt er dus lichter uit dan je begint. Dus ieg zorgen dat er genoeg kcal worden gegeten.
Nu vetten en ewitten worden altijd eerst uit spier -en onderhuids vetweefsel gehaalt, dus als er al schade is dan zal het eerder aan de lever zijn van de dbol.

Tja je spieren worden belast en moeten herstellen, door de krachttoename nog meer dan normaliter, dan zul je wel voldoende voedingsstoffen binnen moeten krijgen....je lichaam ziet het als n spierbeschadiging en gaat voorrang geven aan het herstel hiervan, en t gaat dus zeker ERGENS de benodigde eiwitten hiervoor weghalen.

Twee bakken kwark per dag, voor de rest brood ofzo?! ???
Nou laat die dianabol dan ook maar weg, want dit heeft totaal geen enkele zin!
Iemand zonder een goed voedingsschema moet al helemaal nix gaan slikken onder het mom van; snel lekker breed worden! Want daar gaat dit volgens mij wel naar toe...althans daar lijkt het verdacht veel op.
Laat hem aanmelden op dit forum, kan ie wat van leren! :D

btw: wens em succes!

grt

jah idd.steeds meer mensen denken van even een kuurtje pakken en ik word breed.maar dat feest gaat mooi nie door :p

ach ja, ik vind het wel grappig als ie doorgaat en niks pakt,
zolang ie er maar niet iets naars aan overhoud.

Jay Impol zei:
ach ja, ik vind het wel grappig als ie doorgaat en niks pakt,
zolang ie er maar niet iets naars aan overhoud.

Is alleen maar onnodige belasting voor je lever als je toch niks pakt...heb ik t nog niet eens over het weggegooide geld.

Voor dat weggegooide geld, kan ie beter wat meer kwark inslaan! :D

Leviathan zei:
Is alleen maar onnodige belasting voor je lever als je toch niks pakt...heb ik t nog niet eens over het weggegooide geld.

idd, maar sommige mensen willen het niet horen maar moeten t eerst zelf meemaken :rolleyes:

Terug
Naar boven