MuscleMeat

Ik neem oxy kan ik daar nog iets bij of alleen een nakuur?

MikeyN

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
80kg
Ik heb voor vier weken oxy

1e week 50 mg
2e week 75 mg
3e week 100 mg
4e week 100 mg

Wat kan ik het beste nemen als nakuur zit nu in de tweede week.

:roflol: je beseft toch dat je met die kuur 0% zal vasthouden ?

Wait... Wutttt ??...

• Topic Starter Topic Starter
Ik had m paar jaar geleden ook al maar half kuurtje daar hield k wel alles

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet goed heb heel schema samen gesteld 3800 cal en smorgen een shaky bij ontbijt en na het trainen

---------- Post toegevoegd Wed 20 Feb 2013 om 21:47 ----------

Mammoth shaky

Ik had m paar jaar geleden ook al maar half kuurtje daar hield k wel alles

Dan lijkt het me dat je het je niet helemaal meer goed herinnert, want van oxy kom je veel vocht aan.
Lijkt me niet dat je al een paar jaar lange met een vochtkop rondloop toch?
Ik had mijn laatste kuur 8 kilo gepakt met oxy naast testo en tren en heb daar nu 4 kilo van over, om maar even een voorbeeld te geven. (4 kilo is op mijn niveau trouwens heel nice)

Heb geen kennis/ervaring met Oxy en kan je dus geen advies geven maar de volgende keer is het misschien handig als je voor je begint met kuren even over je nakuur nadenkt...

Zelfs mijn moeder had het er laatst nog over dat ik een tijd terug zo'n dikke kop had en eigenlijk als geheel opgezet was. Voor haar is het onverklaarbaar dat ik toen zo opgezet was. Ik wist zelf wel waardoor dat kwam.

Heerlijk middel overigens, voelde me beresterk en herstelde supersnel na trainen. Wel last van moeheid en minder eetlust. En ik deed het als kickstart van een kuur bestaande uit tren e test e en dus oxy. Na die 3 weken oxy merkte ik een erge terugval in kilo's en kracht vooral. Dit terwijl ik toen op 400mg tren en 500mg test zat. Dus zelfs naast zoveel AAS kon ik de massa van oxy niet vasthouden.

Waarom niet nu alsnog test bijprikken. Als je test sust nu pakt kan je je spiegel net snel genoeg zo krijgen dat je na die 4 weken nog een week of 6 door kan. 2x per week 250mg sust in dat geval. Daarna 4 weken nolva 20mg. Zou dan ook gelijk HCG kopen en 2x 250iu per week doen.

Laatst bewerkt:
als je nog nooi test hebt gepakt ga je maar een lekker oral kuurtje doen en meteen 1 van de zwaarste en schadelijkste voor je lever? lees je toch in voor je dingen gaat nemen die wel degelijk drasrtische dingen met je lichaam doen, of kom als de zoveelste hier de beginners vragen stellen en dan word je wel geholpen maar dit is gewoon belachelijk

oxy only doe normaal man
en nog M 27j 1m84 77kg ook
ga goed eten...

en wil je tog gaan kuren
neem dan test only op 500mg

Zelfs mijn moeder had het er laatst nog over dat ik een tijd terug zo'n dikke kop had en eigenlijk als geheel opgezet was. Voor haar is het onverklaarbaar dat ik toen zo opgezet was. Ik wist zelf wel waardoor dat kwam.

Heerlijk middel overigens, voelde me beresterk en herstelde supersnel na trainen. Wel last van moeheid en minder eetlust. En ik deed het als kickstart van een kuur bestaande uit tren e test e en dus oxy. Na die 3 weken oxy merkte ik een erge terugval in kilo's en kracht vooral. Dit terwijl ik toen op 400mg tren en 500mg test zat. Dus zelfs naast zoveel AAS kon ik de massa van oxy niet vasthouden.

Waarom niet nu alsnog test bijprikken. Als je test sust nu pakt kan je je spiegel net snel genoeg zo krijgen dat je na die 4 weken nog een week of 6 door kan. 2x per week 250mg sust in dat geval. Daarna 4 weken nolva 20mg. Zou dan ook gelijk HCG kopen en 2x 250iu per week doen.

Bro, ik zit te denken om van de zomer wat oxy uit Turkije mee te nemen en dan ongeveer het zelfde als jou te doen. den k dat het beter is om de oxy 4-5 weken te doen als ik jouw ervaring zo lees? Test-E hou ik op 125 en tren gewoon op 400 dan.

Bro, ik zit te denken om van de zomer wat oxy uit Turkije mee te nemen en dan ongeveer het zelfde als jou te doen. den k dat het beter is om de oxy 4-5 weken te doen als ik jouw ervaring zo lees? Test-E hou ik op 125 en tren gewoon op 400 dan.

Mijn favoriete oxy is Iran hormone (is HG) 4-5 weken lijkt beter maar ik had dus echt minder honger en was duf (allemaal sides van veel androgenen) Dan zou ik 4-5 weken lang vinden. Bovendien vind ik oxy een AAS wat heel snel effect geeft maar de rek is er snel uit.

Ik zou oxy zelf alleen nemen in herfst/winter. Als je toch een beetje droog wil staan in de zomer vind ik het geen handig middel.

oké duidelijk, ik kijk wel even hoe lang ik me prettig voel bij de Ana tegen die tijd. Droog hoeft voor mij even niet dit jaar.

Oxy is in mijn ogen een hardloper maar ook heel snel een doodloper...

Oxy is in mijn ogen een hardloper maar ook heel snel een doodloper...

Papegaai jij niet erg veel? Viel me in de echt/nep sectie al op, zag dat je 19 bent. Onmogelijk dat je met alle middelen waar je over antwoord ervaring hebt toch?

Papegaai jij niet erg veel? Viel me in de echt/nep sectie al op, zag dat je 19 bent. Onmogelijk dat je met alle middelen waar je over antwoord ervaring hebt toch?

dan mag hij überhaupt niet posten toch, in de AAS sectie? :) staat een kaart tegenover.

Terug
Naar boven