Fitness Seller

Ik werd gepest op de middelbare school.

TeamSjonnie

Competitive Bodybuilder
Waardering
184
Geachte dames en heren,

Vroeger werd ik heel veel gepest. Hoe het allemaal begon is een beetje vaag maar ik denk dat het lag aan het feit dat ik nooit voor me op kwam. Ik werd een keer tijdens de gymles door een meid in mijn ballen getrapt, per ongeluk, ik zei niks, maar kreeg er wel een harde van. De jongens zagen dat en begonnen met in de kleedkamer voor masochist uit te maken, waar de gymleraar er niet bij was.
Ik zei niks terug, ik was een stille jongen, ik wist niet eens wat het betekende.

Dus zo werd het van kwaad tot erger, op een dag ging de leraar even weg uit het klaslokaal. En jongen zei keihard, hey masochist, ik zei niks, een meisje (niet dezelfde) ging ineens op mijn hoofd te zitten, ze liet een natte scheet, ik voelde het vocht door haar broek op mijn nek.
Ik vond het wel aangenaam maar zei niks. En ander wijf (1 kop groter) tilde me op, en begon met me te worstelen, ik verzette me niet dus ik kwam al gauw in een houtgreep terecht waarbij haar poes recht in mijn gezicht zat. Aangenaam dacht ik.

Ik had geen vrienden en vertelde het thuis nooit aan familie, dusja, ik wist niet dat ik raar bezig was door dit soort dingen over me heen te laten gaan, ik vond het immers, aangenaam.

Nu weet ik beter, ik werd gepest, nu ben ik weerbaar.

Ik ben nu groot en sterk, en ben de meisjes weer tegengekomen op een reünie. Telefoonnummers gevraagd en ze allemaal stuk voor stuk verkracht. Die ene die een natte scheet had gelaten heb ik trouwens vermoord na poepcoïtus.

Ik ben nu beter en voel alsof ik de wereld aankan. Niemand ****t nu meer met mij, pesten was goed voor me geweest, het maakt je een beter mens.

MvG,

Marc van de B.

ps. mensen die dit ongelooflijk verhaal willen publiceren moeten me eerst even PMen.

Thnx Ads1on:)

slecht verhaal

Obvious troll is obvious..

Ik vond hem wel aardig, 6/10

muaah 5/10

eehh 4/10

Reported.. :)

wat ben je toch zwaar uit je lood geslagen, TJ :) even aan de bong pipe gezeten ??

kogel zouden ze jou moeten geven

Nu weet ik beter, ik werd gepest, nu ben ik weerbaar.

Ik ben nu groot en sterk, en ben de meisjes weer tegengekomen op een reünie. Telefoonnummers gevraagd en ze allemaal stuk voor stuk verkracht. Die ene die een natte scheet had gelaten heb ik trouwens vermoord na poepcoïtus.

Ik ben nu beter en voel alsof ik de wereld aankan. Niemand ****t nu meer met mij, pesten was goed voor me geweest, het maakt je een beter mens.

Ik ben vroeger ook gepest en ik weet dat het enorme frustraties en haat in jezelf kan oproepen. Maar als je op deze manier je wraak zoekt, laat je zien dat je geen haar beter bent dan die personen die je gepest hebben. We kunnen niet zomaar wraak op elkaar blijven nemen, dat is een vicieuze cirkel van ellende. Wat je zaait, zul je oogsten. Bewaar je verbittering en agressie in een verborgen compartiment in je geest en laat het pas los als je je een keer serieus moet verdedigen. Don't start fights, only fight back.

hit_Very_Disturbing_Childrens_Book_RE_We_dont_say_ampquotGermanampquot_in_America-s400x297-59009.jpg

Geachte dames en heren,

Vroeger werd ik heel veel gepest. Hoe het allemaal begon is een beetje vaag maar ik denk dat het lag aan het feit dat ik nooit voor me op kwam. Ik werd een keer tijdens de gymles door een meid in mijn ballen getrapt, per ongeluk, ik zei niks, maar kreeg er wel een harde van.
Hier stopte ik met lezen

Wilde je een punt maken met dit verhaal?

4/10

4/10

Terug
Naar boven