Fitness Seller

ik wil graag een goeie kuur.

andreu

Novice
Waardering
0
ben 43 en weeg 85 kilo heb 23 jaar getraint maar nooit gebruikt wil nu een echte kuur dank je bij voor baat

Als je op die doseringen een bridge doet, dan moet je idd je kuren hoger gaan doseren.
Tijdens die bridge heb je niets tegen oestrogenen gedaan en je training was niet ideaal.
Dan neem je het risico kilo's te verliezen en bf aan te komen.
Nu zijn de kilo's waarschijnlijk water geweest.

Dus mocht je zo hoog gaan doseren (Test E) dan zou ik er een dosis Nolvadex en Proviron naast zetten.
Uiteraard zijn er middelen die effectiever oestrogeen te lijf gaan, maar dit is juist niet de meest gezonde manier.

Middelen als Ari en Letro zou ik niet willen aanraden, deze producten reduceren oestrogeen dusdanig laag dat het uitermate schadelijk is voor je lichaam.

Daar waar Letro en Ari een negatief effect hebben op je lipiden HDL-LDL heeft nolvadex juist een positieve invloed.

Nolvadex 10mg e.d.
Proviron 50mg e.d.

nou maat, je zit op het goede forum.

nu de zoekfunctie gebruiken

ik dacht dat je het daar gewoon in de appotheek kon kopen zonder voorschrift? maar vraag het anders ff bij jou in de sportschool aan de grote mannen. die kunnen je beter helpen denk ik

En dan.. Dan heb je wat gekocht.. En dan?? Wat weet je van AAS? Wat weet je van trainen?? Ik weet niet hoelang je bent maar tenzij je 1,50m bent vind ik et niet zo indrukwekkend dat je 83kg weegt.. Met 23jaar trainings ervaring!?!?!

Waarom wil je AAS gaan gebruiken?

• Topic Starter Topic Starter
ik ben 1,75 lang en heb ervaring in kampsport wing chun,pack mee pai,kuntou,en karate shotokan,met gewichten heb ik alleen fitnes training gedaan wil nu wat anders ben ouder en wil graag jong blijven

dan heb je nog een hoop te lezen. veel plezier hier.

bedankt voor jullie informatie ik kom hier ook geen steek verder, een simpele vraag waar om heen gedraait woord door iedereen die mij antwoord geeft geeft geen antwoord maar weer een vraag terug.voor de laatste keer ik wil een goed advies van profis wat ik mag en kan gebruiken welke kuur het beste is voor mij ik train al 23 jaar met gewichten maar niet met AAS en wil nu gewoon een kuurtje.KUNNEN JULIE MIJ NIET HELPEN ZEG DAN NIKS.

dit is hulp,,,ga niet af op iemand die zegt dit moet je doen.er wordt mee bedoeld dat je hier van ervaringen van anderen veel leert en daaruit je conclusie trekt wat voor jou het beste is...kuren doe je niet zo in 1x

zet het aan de kant, je blijft er echt niet jong door.

test e 500mg pw 1-12

nolva 20mg pd 14-17

eventueel hcg van begin van je stack of vanaf week 5 totde nakuur 500-1000iu pw

suc6

kuurtje

dit is hulp,,,ga niet af op iemand die zegt dit moet je doen.er wordt mee bedoeld dat je hier van ervaringen van anderen veel leert en daaruit je conclusie trekt wat voor jou het beste is...kuren doe je niet zo in 1x
ok zou jij mij dan kunnen helpen aub met dat kuurtje?

gozer als je een kaart wilt......niet naar bronnen vragen....krijg je moeilijkheden

Terug
Naar boven