Fitness Seller

ik wil info over ganabol

mike84

Cool Novice
Waardering
1
ga een nieuwe kuur nemen met testo ganabol en winstrol maar ik kan nergens info vinden over die ganabol ik hoor dat het paarde anabolen is wie weet er wat over peace

mike84 zei:
ga een nieuwe kuur nemen met testo ganabol en winstrol maar ik kan nergens info vinden over die ganabol ik hoor dat het paarde anabolen is wie weet er wat over peace

Ganabol is een erg veel gefaked middel waarvan in NL moeilijk de orginele versie te krijgen is, tenzij je een betrouwbare bron hebt is het te doen maar duur!!!
De naam klinkt voor velen erg intressant, maar het is GEWOON bodenone hoor niks meer en niks minder.
Ik persoonlijk gaan voor de versie van GS die heeft het in 10ml vials van 200mg/ml.
Originele Ganabol komt in vials van 10ml en 50 ml en zijn er van 25mg/ml en 50mg/ml dus flink wat shots per week moet je dan nemen.
Ook een Nederlandse fabrikant maakt ORGINELE boldenone (boldane) in vials van 10ml 25mg/ml dus zeker 20ml per week erin :( :( :(
Ik heb deze geprobeert, maar wekt even goed als GS.

Dus...its up to you, maar met de GS heb je meer zekerheid van kwaliteit dan de eventuele fake van GANABOL

succes

Ganabol is de merknaam van het product Boldenon dat door VM Labs (Columbia,Panama,Ecuador,Bolivia,Peru, Chili,Venezuela) wordt gemaakt.
Andere merknamen zijn Boldebal-H, Boldenone-50, Crecibol, Equi-gan, Equipose, Solvay, Maxigan, Ultragon 100 en Vebonol .

Gana komt van het werkwoord 'ganar' wat staat voor 'winnen', of bijv. 'aankomen'
Duidelijk dus voor gewichtstoename bij dieren die in de groei achterblijven.
Het is bedoeld voor de veeteelt.
Ganabol is verkrijgbaar in vials van 10, 50 100, 250 en 500ml.
De eerste 3 types vinden we vooral in Europa, de grotere zijn nog niet vaak gesignaleerd.

Nederlandse dierenartsen geven af en toe weleens een shotje Laurabolin aan slecht groeiende hondjes, Laurabolin is een afgeleide Boldenon-soort.

De bekende bruine vial met wit gebrande belettering van VM Labs wordt inderdaad héél veel gefaked.
Er worden gewone doorzichtige 'standard-factory-vials' gebruikt met een VM Labs sticker erop, terwijl een etiket al jaren niet meer wordt gebruikt door VM Labs.

De 50mg/ml schiet ook niet bepaald op en daarom maken underground labs zoals IP, GS en BD Boldenon met een sterkte van 200mg/ml.

Laatst bewerkt:
Ik ben nu bezig met Boldenone van Australian Pacific. Van Generic supplements hun EQ heb ik eingelijk nog geen positieve verhalen gehoord.
Je kunt mijn log volgen voor mijn ervaringen met Australian Pacific.

laurabolin wordt sins enkele jaren helaas ook al niet meer door dierenartsen gebruikt!
jammer was wel goed spul (spul wordt trouwens in NL dus ook niet meer gemaakt).
enig ewat ze nu nog gebruiken is boldenone en nandrolone phenylpropionaat.
voorheen had de dierenarts ook nog testo is z,n kastje staan ook die is helaas in ongebruik geraakt!!!

We moeten die dierenartsen eigenlijk gewoon terug op cursus sturen! :mad: :roflol:

Wat ik heb begrepen is dat die hondjes er op latere leeftijd niet echt beter van werden.
Konden ze die vials beter aan ons kwijt alhoewel 25mg/ml wel erg vervelend blijft.

25 mg/ml sucks dan moet je elke week 16 ml olie in je reed zetten.
Lol je kont zal er dan zeker van groeien.

Ik heb Laurabolin geprobeerd hoor (wat niet lol) en ook de Australische Boldebal-H.

Allemaal zeer zwak gedoseerd en mijnn wekelijkse shot was geloof ik 200mg ofzo...

Terug
Naar boven