Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

IK die documentaire gezien....dat meisje is geen verwent kind ...maar een psygiatrische patientje...best zielig eigenlijk...heel veel verdriet in dat kind.
IK die documentaire gezien....dat meisje is geen verwent kind ...maar een psygiatrische patientje...best zielig eigenlijk...heel veel verdriet in dat kind.

Ondenkbaar dat zoiets publiek gemaakt wordt in een filmpje op TV of op internet.

Ja dat valt me ook wel weer zwaar tegen stelletje sensatie zoekers daaro![]()
Hmmm onzin.....juist dat soort docu's moeten aan de man gebracht worden...omdat men de er anders maar bar weinig begrip voor heeft.
De eerste reactie mensen als ze zo'n kind zien zonder hun achtergrond te kennen.....stom verwent nest zeggen ze dan.
Dat schiet op....nee dus.
Hmmm onzin.....juist dat soort docu's moeten aan de man gebracht worden...omdat men de er anders maar bar weinig begrip voor heeft.
De eerste reactie mensen als ze zo'n kind zien zonder hun achtergrond te kennen.....stom verwent nest zeggen ze dan.
Dat schiet op....nee dus.
Hoe zou JIJ het vinden als al dan niet genante fragmenten uit jouw persoonlijk leven publiek gemaakt worden op het internet? Misschien een situatie waarin je uit de bol gaat na een ontslag, of met je vrouw in bed ... Nog nooit gehoord van bescherming van de persoonlijke levenssfeer? Of is dat niet belangrijk omdat het hier over een kind gaat? Komaan man!