Fitness Seller

Ik wil ook kinderen

Damn, k*tkind:D

gelukkig dat ze binnen zit..... houden zo

:roflol: wat een verwend spook is me dat man :roflol:

IK heb die documentaire gezien....dat meisje is geen verwent kind ...maar een psygiatrische patientje...best zielig eigenlijk...heel veel verdriet in dat kind.

waarom zat haar pa in de gevangenis precies?

IK die documentaire gezien....dat meisje is geen verwent kind ...maar een psygiatrische patientje...best zielig eigenlijk...heel veel verdriet in dat kind.

Daar ben ik het wel mee eens, maar heb alleen maar respect voor de kinderen die dan nog gewoon normaal kunnen functioneren.

IK die documentaire gezien....dat meisje is geen verwent kind ...maar een psygiatrische patientje...best zielig eigenlijk...heel veel verdriet in dat kind.

dat maakt de situatie natuurlijk helemaal anders, dan moest dit eerder bij chat en convo :rolleyes:

ach so nja triest wel ja

Ondenkbaar dat zoiets publiek gemaakt wordt in een filmpje op TV of op internet.

Ja dat valt me ook wel weer zwaar tegen stelletje sensatie zoekers daaro ;)

Hmmm onzin.....juist dat soort docu's moeten aan de man gebracht worden...omdat men de er anders maar bar weinig begrip voor heeft.
De eerste reactie mensen als ze zo'n kind zien zonder hun achtergrond te kennen.....stom verwent nest zeggen ze dan.
Dat schiet op....nee dus.

Hmmm onzin.....juist dat soort docu's moeten aan de man gebracht worden...omdat men de er anders maar bar weinig begrip voor heeft.
De eerste reactie mensen als ze zo'n kind zien zonder hun achtergrond te kennen.....stom verwent nest zeggen ze dan.

Ik vind juist van niet blijkbaar hebben ze er ook een stuk uitgeknipt, want ik wist niet wat ze gedaan had tegenover haar vader. Ze laten alleen dat stukje zien waar ze even flink tekeer gaat. Ik ben het overgens wel met je eens dat er begrip moet komen voor dit soort dingen, maar of de gemiddelde nederlander het snel zou kunnen begrijpen dat betwijfel ik toch wel een beetje.

Hoe zou JIJ het vinden als al dan niet genante fragmenten uit jouw persoonlijk leven publiek gemaakt worden op het internet? Misschien een situatie waarin je uit de bol gaat na een ontslag, of met je vrouw in bed ... Nog nooit gehoord van bescherming van de persoonlijke levenssfeer? Of is dat niet belangrijk omdat het hier over een kind gaat? Komaan man!

wat een trut !

mollen die handel

Hoe zou JIJ het vinden als al dan niet genante fragmenten uit jouw persoonlijk leven publiek gemaakt worden op het internet? Misschien een situatie waarin je uit de bol gaat na een ontslag, of met je vrouw in bed ... Nog nooit gehoord van bescherming van de persoonlijke levenssfeer? Of is dat niet belangrijk omdat het hier over een kind gaat? Komaan man!

Ja, dat zijn rechten die je hebt als je gewoon legaal bezig bent. Zodra je de regels overtreedt dan weet je dan je rechten gaat kwijtraken. (alhoewel dat bij een kind waarschijnlijk nog niet het geval is. Maar ja, volgens mij is ze wel minimaal 12 jaar. Want eerder mogen ze je toch niet vastzetten ? (bij halt mag je ook pas vanaf twaalf jaar komen. Ze ziet er in ieder geval jonger uit)

Terug
Naar boven