Yourlife
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 9%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij eet savonds ook mandarijntjes he.... daar lees je al snel overheen!Zo weinig eten krijgen ze bij het leger des heils nog niet eens man. Minstens 3x zoveel gaan eten en sticky's lezen.
hij eet savonds ook mandarijntjes he.... daar lees je al snel overheen!

En fl**ker die pizza ook maar meteen uit je voedingsschema.
There’s nothing wrong with eating lean meats and ‘clean carbs’ later on, once you’ve actually gotten strong and added some muscle. I want you to try eating enough to grow with that diet, though. Smaller guys will probably need to push 4000 kcals per day to grow. That’s a lot of chicken and broccoli and oats. Really dedicated guys can do it, but I’m telling you it’s pointless macho bullshit. There are easier ways.
Ways like pizza.
En fl**ker die pizza ook maar meteen uit je voedingsschema.
wat een dom advies. Die jongen komt maar niet aan en jij adviseert het enige calorierijke voedingsmiddel uit zijn voedingsschema te halen?? Kom nou alsjeblieft niet aan met het advies om 6 keer per dag rijst met broccoli en kip te eten..
Ik blijf al bijna 1 jaar lang bij 57kg tot 59 wegen
Ik wil veel meer aankomen maar nog steeds blijven met
een getrainde lichaam?
Weet iemand mischien wat je moet eten
om zwaarder te worden?
Dus alleen maar omdat je niet kunt aankomen, kun je pizza erin gooien?
Wat een flauwekul als je het mij vraagt.
Alsof je niet aan je Kcal kan komen aan fatsoenlijk eten.
Na 7 uur pm mandarijntjes... Beter gooit ie hierna een bak kwark en een stuk kip naar binnen ipv 's middags aan de pizza te zitten. 500gr Kwark + stuk kip geeft meer nuttige Kcal per 100gr dan een stuk pizza.
Kwestie van gewend raken als je 't mij vraagt. Na 7 uur lukt het mij echt niet om alleen op een paar mandarijntjes te teren hoor.

ik train nu ook sinds 3 maanden begon op 52kg zit nu op 58kg
vantevoren at ik alleen maar junk food nu doe ik.
7:00 2 boterhamen bruin brood met kaas + weight gainer (1250 kcal de gainer aleen al)
8:00-12:00 2 banenen 4-5 bruin brood met kaas
13:00 2 broodjes met ei + weight gainer
16:30 goed avond eten
18:00 trainen
20:00-24:00 nog meestal wat eieren/kwark/noten.
drinken: volle melk,water
Werkt goed vooral de gainers daar alleen al heb ik 2500kcal per dag van.