AndroidHealthClinic

Ik word niet meer zwaarder

vis127

Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
76kg
Vetpercentage
13%
Ik kom niet meer aan in gewicht wie kan me helpen

Ik ben 179cm en weeg 81 kilo. Ben in de afgelopen maanden ongeveer 10 kilo aangekomen.

Mijn voeding op een dag is:
12 boterhammen met beleg. Gewoon de goede meuk. Kipfilet kalkoen rund pindakaas enz
Warme maaltijd
Weightgain Shake met 300ml melk a 700kcall
Appel banaan een paar eieren en verder een paar kopjes koffie met suiker
500ml magere kwark
Totaal kom ik tussen de 3500 en 3700 kcall per dag uit. Eiwitten weet ik niet maar ik doe aan cleanbulk dus dat zal wel goed zitten.

Nu wordt ik de afgelopen maanden niet zwaarder maar is mijn vetpercentage wel met 4% gezakt naar 15%. Dus spiermassa kom ik wel aan. Moet ik dit maar gewoon accepteren en gaat het gewicht vanzelf weer omhoog of moet ik toch veel meer gaan eten?

Tweede vraagje is of ik nu vanzelf droog word zonder cardio te doen aangezien mijn vp wel daalt.

Als je doel is om aan te komen, meer eten.

Het is niet zo dat als je droger word je spiermassa aankomt, anders zou je altijd onder onderhoud kunnen eten.

dat gezegd hebbende,

Gewoon meer eten, als je merkt dat je droger word in plaats van groter betekent het dus dat je meer verbrand dan je eet.

Je bent in de afgelopen maanden veel bijgekomen dus dat wil zeggen dat je onderhoud ook omhoog is gegaan, meer eten zal echt helpen ;) Ik heb dit zelf ook meegemaakt en dacht dat ik genoeg deed eten, maar dat was niet zo maar voor je gevoel lijkt het alsof je veel eet tegenover eerst.

Je warme maaltijd bestaat uit...... ? Hoeveel rijst / aardappelen / pasta ?

Als je PRECIES weet hoeveel je naar binnen werkt, kan je ook makkelijker je voeding aanpassen als je niet meer bijkomt. Dus ik zou daar eens mee beginnen en dat maakt alles ook makkelijker, je weet ook niet hoeveel eiwitten je binnen krijgt, hoe weet je dan of je er wel genoeg binnen krijgt ? Of misschien krijg je er wel te veel binnen en dat is ook niet nodig.

Je macro's precies uitrekenen en aan de hand daarvan kan je er 200-500 kcal bij doen.

idd meer eten, maar op eerste gezicht zou ik de vetten wat omhoog doen

Even zwaar blijven en toch in vetpercentage zakken, was het bij mij maar zo'n feestje.

Omhoog in vetten

maar is mijn vetpercentage wel met 4% gezakt naar 15%. Dus spiermassa kom ik wel aan. ???

zoveel brood? zoveel rommel! eet meer rauwe (wok)groenten, is ook meer voedzaam en SCHOON
Post je voedingsschema...;)

f**k meer eten, meer chocomel drinken voor en na de training.

ja f**k net als jij f**k
ga eten f**k

zoveel brood? zoveel rommel! eet meer rauwe (wok)groenten, is ook meer voedzaam en SCHOON
Post je voedingsschema...;)

Brood, rommel?

Nog niet zo gek lang geleden werden bodybuilders groot en sterk op bruinbrood (en natuurlijk wat hulpmiddeltjes). Moet jij toch weten op jouw leeftijd!

12 boterhammen is te weinig, maak er gerust het dubbele van. En wat Jack schrijft!

Enne... rauwe groenten is voor konijnen...;)

ja ik weet het ook maar jij niet :p

bulk nu op 4000 - 4300 en gain weer zat tijd op 3500 ging gewicht ook niet omhoog

Terug
Naar boven