vis127
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik kom niet meer aan in gewicht wie kan me helpen
Ik ben 179cm en weeg 81 kilo. Ben in de afgelopen maanden ongeveer 10 kilo aangekomen.
Mijn voeding op een dag is:
12 boterhammen met beleg. Gewoon de goede meuk. Kipfilet kalkoen rund pindakaas enz
Warme maaltijd
Weightgain Shake met 300ml melk a 700kcall
Appel banaan een paar eieren en verder een paar kopjes koffie met suiker
500ml magere kwark
Totaal kom ik tussen de 3500 en 3700 kcall per dag uit. Eiwitten weet ik niet maar ik doe aan cleanbulk dus dat zal wel goed zitten.
Nu wordt ik de afgelopen maanden niet zwaarder maar is mijn vetpercentage wel met 4% gezakt naar 15%. Dus spiermassa kom ik wel aan. Moet ik dit maar gewoon accepteren en gaat het gewicht vanzelf weer omhoog of moet ik toch veel meer gaan eten?
Tweede vraagje is of ik nu vanzelf droog word zonder cardio te doen aangezien mijn vp wel daalt.
Ik ben 179cm en weeg 81 kilo. Ben in de afgelopen maanden ongeveer 10 kilo aangekomen.
Mijn voeding op een dag is:
12 boterhammen met beleg. Gewoon de goede meuk. Kipfilet kalkoen rund pindakaas enz
Warme maaltijd
Weightgain Shake met 300ml melk a 700kcall
Appel banaan een paar eieren en verder een paar kopjes koffie met suiker
500ml magere kwark
Totaal kom ik tussen de 3500 en 3700 kcall per dag uit. Eiwitten weet ik niet maar ik doe aan cleanbulk dus dat zal wel goed zitten.
Nu wordt ik de afgelopen maanden niet zwaarder maar is mijn vetpercentage wel met 4% gezakt naar 15%. Dus spiermassa kom ik wel aan. Moet ik dit maar gewoon accepteren en gaat het gewicht vanzelf weer omhoog of moet ik toch veel meer gaan eten?
Tweede vraagje is of ik nu vanzelf droog word zonder cardio te doen aangezien mijn vp wel daalt.

Ik heb dit zelf ook meegemaakt en dacht dat ik genoeg deed eten, maar dat was niet zo maar voor je gevoel lijkt het alsof je veel eet tegenover eerst.