MuscleMeat

Ik zit al een week zonder pc...

leander112

Competitive Bodybuilder
10 media-items
Waardering
0
Omdat dat ding van mij geen **** meer deed vanwege al die k*t-virussen heb ik 'm maar weggebracht voor een grote beurt.
Misschien heb ik toch iets te veel 'natuurfilms' gedownload!
Maar wat mis je internet ineens als je zonder zit zeg.
Dus nu maar even illegaal op het werk internetten, morgen kan ik de mijn weer op halen eindelijk.

ga dan niet meteen als een malle natuurfilms downloaden;)

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk wel!

ow ja natuurlijk, stom van mij, je moet natuurlijk de verloren tijd inhalen;) ik snap hem oud.

Ik zou da als ik hou was gauw eens verdiepen op de materie van Hoe hou ik mijn pc schoon.

idd.. en vermijdt vooral coïtus/crack sites :D
(behalve de goede)

format c: doet ook vaak wonderen :)

Hij heb zijn pc weg gebracht naar zo te horen een stelletje gekko's ...
Sommige bedrijven doen rustig 4 weken over zo'n simpele reparatie..
Vaak ben je dan zo ook 100 of nog meer eurie kwijt ..

Sorry to say, maar er is hier op het forum genoeg expertise aanwezig om je te helpen je pc'tje zelfstandig weer draaiende te krijgen

Ja man. Had hier even een oproepje gedaan.

Had ik al eens gedaan, ik had last van een trojan maar kreeg die niet weg met welke virusscanner dan ook.
Ik heb mijn pc gisteren opgehaald en was 125 euro kwijt maar nu werkt internet weer niet en kan ik dus vandaag weer terug..

Typisch!

"Wat je zelf doet, doe je meestal beter" geldt hier als slogan perfect..

Vraag volgende keer hier raad, en laat geen klojo's jouw pc onder handen nemen..

Ik ben zelf niet zo'n computer expert, maar kan wel aardig meekomen.
Maar op een gegeven moment heb je er gewoon geen zin meer in als je pc amper nog ergens op reageert.

125 euro????????????:eek: wtf man

Weet je om welke trojan het gaat dan. Dan kun hem opzoeken via google. Een verwijder tool downen en verwijderen

balen man

Waarom doe je zelf geen format dan?

Doet internet het inmiddels weer? en wat voor reparatiekosten staan er op de bon ?

Het bedrag van 125 euro is inclusief een nieuw antivirusprogramma, dat was ik vergeten erbij te vermelden.
Ik heb al veel geprobeerd om de troy agent.exz weg te krijgen maar het lukte mij niet.
En internet doet het nog steeds niet, ik zit op de pc van mijn werk.

Terug
Naar boven