AndroidHealthClinic

Ik zit met een dilemma

Barcelona

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
90kg
He boys,

Kijk ik ben 16 jaar oud en ben 180 cm lang en ik weeg 90 kg. En ik heb van die ****ed up Borsten. Zal ik het beste gaan trainen en zo ja wat voor training zal ik doen wie heeft dit ook meegemaakt en hoe ben je ben je er vanaf gekomen? Help aub

Ja trainen lijkt mij verstandig. Stickies doorlezen. Maak je geen zorgen; als er zometeen wat kilo's af zijn krijg je strakkere tietjes. Of als je denkt dat het meer is dan alleen een beetje vet maak dan een foto en post hem hier.

Verdiepen in "cutten", google het, zoek op op DBB, that'll do the trick. Kan ook goed verergert worden door puberteit. Gaat alleen een kwestie van maanden worden, maargoed je hebt ook maanden boven je stand geleeft neem ik aan...

• Topic Starter Topic Starter
@coexistence Kijk een gedeelte is van de puberteit shit die hormonen oestrogenen en het andere is gewoon vet.. Ik ben al 10 kilo afgevallen ik zie wel resultaat maar ik wil het beter zien worden en ik schaam me dodelijk dus ik durf het niet te posten. En trouwens wat zijn stickies?

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 15:38 ----------

Verdiepen in "cutten", google het, zoek op op DBB, that'll do the trick. Kan ook goed verergert worden door puberteit. Gaat alleen een kwestie van maanden worden, maargoed je hebt ook maanden boven je stand geleeft neem ik aan...
Ik ga het zoo googlen en ja het is verergert worden door me puberteit trouwens ik was gewoon dun op me 13e en ik had toen al van die puberteit 'tietjes'

Zoek naar de link "Tieners & Beginners" op deze pagina, klik daarop en zoek vervolgens naar "Sticky".

Kan deels gyno zijn, vooral als je overgewicht had of hebt is de kans op gynovorming groter in de pubertijd. En een deel vet dan natuurlijk.
Maak je geen zorgen, als je afvalt minimaliseer je het. Na de pubertijd kan eventuele gyno nog verdwijnen.

Ik zeg voorlopig afvallen en vervolgens ook wat massa krijgen op je borst (niet alleen je borst, je moet gewoon shredded worden, maar in dit specifieke geval op je borst :cool:).

Kan deels gyno zijn, vooral als je overgewicht had of hebt is de kans op gynovorming groter in de pubertijd. En een deel vet dan natuurlijk.
Maak je geen zorgen, als je afvalt minimaliseer je het. Na de pubertijd kan eventuele gyno nog verdwijnen.

Ik zeg voorlopig afvallen en vervolgens ook wat massa krijgen op je borst (niet alleen je borst, je moet gewoon shredded worden, maar in dit specifieke geval op je borst :cool:).
Ik val al af maar ik wil het proces versnellen hoe krijg ik dat voormekaar en als ik zeg tegen iemand in mij omgeving dat ik wil fitnissen zegt die gene dan groei je niet meer in de lengte , maar ik denk dat ik me keuze al gemaakt heb en dat is fitnissen en welke oefeningen zou jij me aanraden buiten cardio om?

Ik val al af maar ik wil het proces versnellen hoe krijg ik dat voormekaar en als ik zeg tegen iemand in mij omgeving dat ik wil fitnissen zegt die gene dan groei je niet meer in de lengte , maar ik denk dat ik me keuze al gemaakt heb en dat is fitnissen en welke oefeningen zou jij me aanraden buiten cardio om?
Je bent 16 dus dat de kans dat je nog niet volledig uitgegroeid bent bestaat, al is 1.80 niet klein. Hoe lang zijn je ouders? Je kunt het trouwens ook laten onderzoeken. Gewoon langs je huisarts gaan en die verwijst je door. Maken ze een röntgenfoto van je hand en op basis daarvan kunnen ze een aardige schatting maken.

Overigens stopt je groei echt niet volledig als je gaat beginnen met krachttraining. Dat is overdreven.

Lees hier de stickies op dit forum, daar staat prima informatie in.
http://exrx.net/ is bijvoorbeeld ook een prima site voor informatie, ook over voeding en over hoe je oefeningen moet uitvoeren (erg belangrijk! vorm > gewicht). Zoek ook eens op Starting Strength van Rippetoe en op effectieve manieren van cardio doen (HIIT). Onthoud, ongeveer 30% van je resultaten behaal je maar in de sportschool, 30% is goed slapen en 40% is gezond/goed eten.

Trek overigens niet te zwaar aan je uiterlijk. Het is altijd goed om aan jezelf te werken maar realiseer je dat je nog jong bent. Je denkt nu wel dat je in de bloei van je leven zit maar dat valt te bezien. Over 2 á 3 jaar met goed sporten, goede voeding en een overall gezonde levensstijl kun je erg ver komen en dan zit je in je hoogstwaarschijnlijk studententijd.

Laatst bewerkt:
Hey mensen ik ben inmiddels 17 jaar oud, ik ben 1,82m en weeg 78,5 kg.
Inmiddels zijn mijn moobs sterk afgenomen, omdat ik aan hardlopen doe..
Maar wie weet hoe ik deze moobs het snelst kan wegrkijgen of een strak schema kan op stellen voor mij?
Alvast hartstikke bedankt hier de foto's

Laatst bewerkt:
Raar is dat he anderen van mij leeftijd hebben gewoon een strakke borst en ik zit hier met dit.. =S

het zal misschien goed helpen als je, je borst gaat trainen man.
Het kan zijn dat het dan allemaal wat strakker wordt.

begin bijv met push ups, maar liefst gewoon alles trainen in de gym.

Weet niet of gewictheffen het beste is? Misschien beter iets doen waarbij je meer vet verbrand dat icm met goede voeding

Is gewoon gyno wat wel minder kan lijken als je afvalt maar nooit helemaal weggaat zonder operatie.

Daarnaast gewoon abbo op de sportschool nemen.

Weet niet of gewictheffen het beste is? Misschien beter iets doen waarbij je meer vet verbrand dat icm met goede voeding

Niet alleen maar krachttraining natuurlijk, hij zal ook nog verder zijn vp moeten verlagen met inderdaad goede voeding en eventueel nog cardio.

het zal misschien goed helpen als je, je borst gaat trainen man.
Het kan zijn dat het dan allemaal wat strakker wordt.

begin bijv met push ups, maar liefst gewoon alles trainen in de gym.
Ah mooi dus naast het hardlopen nog wat borstoefeningen?

Zoals wat bro?
Ik zou toch kiezen voor een combinatie van krachttraining en cardio. Eventueel kan je voor wat meer reps kiezen op wat hogere intensiteit
Jep dankjewel en na hoeveel maanden denken jullie dat dit weg te werken kan zijn ?? En wats zijn reps? Sorry ben niet bekend met dit soort termen..
2x dezelfde post en dat met 2 posts in 2 jaar.

Flink cardio en borst trainen. Moet goed komen.
-

Zal ik doen makker, dankuwel.

Is gewoon gyno wat wel minder kan lijken als je afvalt maar nooit helemaal weggaat zonder operatie.

Daarnaast gewoon abbo op de sportschool nemen.
Hoe weet je dan dat het gyno is? Ik heb ook gehoord dat het door de puberteit komt..

Niet alleen maar krachttraining natuurlijk, hij zal ook nog verder zijn vp moeten verlagen met inderdaad goede voeding en eventueel nog cardio.
Komt voor mekaar en wat voor oefeningen zouden goed voor mij moeten zijn?

Hoeveel BF% zit je ? Kan het zijn dat je veel vel over hebt? Als ik je lengte/gewicht zie kan ik bijna niet geloven dat die foto's daar bij horen tenzij het dus veel vel is.

Terug
Naar boven