MuscleMeat

Ik zoek een alternatief voor brood.

Vincenzio

Ripped Bodybuilder
Waardering
303
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
13%
Hoi,

Op de lage KH dagen weet ik niet echt wat ik moet nemen als ik op school zit. Het gaat hier om 11 uur en om 1 uur. Normaal neem ik dan brood met kipfilet, maar dat zijn veel koolhydraten.

Ook die brinta die ik 's ochtends neem, wat moet ik ipv. brinta nemen op lage kh dagen?

En ik neem 's avonds altijd magere kwark. Die kan ik er beter in laten neem ik aan?

Gewoon minder brood en brinta pakken.

• Topic Starter Topic Starter
Dat kan ook inderdaad, maar dat moet ik dan opvullen met iets anders.

Nootjes mee naar school misschien?

Kan, maar waarom zou je lage kh dagen hebben?

Omdat ik al een hele tijd normaal cut wat al een hele tijd niet meer goed helpt, dus ik wil eens wat anders proberen.

beter cut je gewoon en 1x in de week een refeed-dag

Waarom zou je cutten met jouw stats? (no offence)

Het is btw 76 kg nu, maar dat maakt niet zoveel uit.

Ik snap ook best dat jullie je afvragen waarom ik nog cut, maar vorig jaar was ik 85 kilo en was ik heel dik, ook gewoon puur vet. Nu is dat wel weg maar ik heb bij mn borst nog wel wat vet, dat wil ik eerst een beetje weghebben. Ik eet nu onder mijn behoefte en groei gewoon in spieren ( iedereen zegt dat dat niet kan, maar ik en familie/vrienden zien het duidelijk )

Dus mijn doel is; Meer vet verliezen en dan spier aankomen..

je cut nu maar je komt meer aan? dat snap ik niet helemaal...volgens mij doe je wat fout

Mijn spieren groeien ja. Ik doe meer in gewicht de omvang groeit ook.
Ik verloor altijd vet, alleen nu al een tijd niet meer dus wil ik laag in KH.

hoelang cut je al dan..

Hmm.

Ergens voor september.

Aan het begin groeiden ze waarschijnlijk niet, maar nu wel overduidelijk.

ik ben 9/10 kilo kwijt.

Normaal neem ik dan brood met kipfilet, maar dat zijn veel koolhydraten. En ik neem 's avonds altijd magere kwark. Die kan ik er beter in laten neem ik aan?

Neem rijstwafels ipv brood/brinta etc. Je kunt dat goed doseren, en precies berekenen hoeveel kh je gebruikt (staat op de verpakking).

Magere kwark is prima voor 's-avonds.

Laatst bewerkt:
Rauwkostsalade met kipfilet, of ei-wraps (gebakken ei) opgerold en gevuld met groente een een zelfgemaakte sladressing op basis van magereyoghurt. Of je koopt zo'n pakjes gepelde tomaten in tomatensap, en warmt dat op met bijvoorbeeld tonijn. Dit kun je ook prima meenemen naar school, en bevat weinig kh. Komkommer is ook een goede low carb ''hongerstiller.'
Een bakje magere kwark kun je natuurlijk ook gewoon mee naar school nemen.

Op internet staan nog veel meer voorbeelden van low carb maaltijden.

---------- Toegevoegd om 07:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:51 ----------

Magere kwark is prima voor 's-avonds.

Maar het bevat wel vrij simpele koolhydraten. Laatst las ik op het forum een tip van Big-T dat je kwark kunt laten uitlekken en daarmee een hoop kh's uit de kwark verliest. http://forum.dutchbodybuilding.com/...or-slapen-gaan-145467/index4.html#post3527175

Terug
Naar boven