AndroidHealthClinic

ik zoek een bepaalde game - help

Man-Mountain

Huge Freak
Waardering
12
Beste dbb vriendjes en vriendinnetjes,

ik ben op zoek naar een pc vechtspel zoals mortal kombat/streetfighter/tekken bla bla (mag ook 3d zijn) dat je met zn 2en kunt spelen, dus tegen elkaar. De systeemeisen moeten niet erg hoog zijn en t moet mogelijk zijn online te spelen. Dat laatste is eigenlijk t belangrijkste.
Dus weet je wat, schroom niet :) . Thnx

hmmm M-M

• Topic Starter Topic Starter
ik zal jullie rijkelijk belonen met karma

heb games met hopen in dat genre....maar of je ze over het web kunt spelen betwijfel ik.......zal eens kijken als ik wat meer tijd heb.......btw: ik neem aan dat je het over PC-games hebt ?

ja pc games, als je tips hebt graag, ik heb t erg hard nodig :)

Virtua fighter!!! Daar heb ik me een jaar of 5/6 geleden dagelijks met een vriendje gigantisch mee vermaakt. Zal vast wel iets voor te downloaden zijn waarmee je online kan.

En anders de King of Fighters, Street Fighter of SNK vs Mavel via een emulator.

zoals ik zei....ik zal eens kijken ofdat ik deze week wat tijd kan vrijmaken wat te rommelen tussen men game dozen.

Zover ik weet is virtua fighter niet online te spelen op de pc. :(

wat zijn niet te hoge systeem eisen !? volgens mij bestaan die trouwens niet,, oude fighting games die je online kan spelen, de hedendaagse fighting games kun je pas net online spelen.

Laatst bewerkt:
nou dat maakt eigenlijk niet zoveel uit, de systeemeisen, t gaat meer om een vechtspel dat je met zn 2en over internet/netwerk kan spelen

Duke Nukem 3D, Quake enz kan je via netwek en internet spelen

Heb jij ff pech dat ik laatst m'n hd heb geswitched, ik had een hele rits aan namco spellen die je via een emulator via internet kon spelen.

godver..weet je nog waar je die vandaan hebt gehaald of wat dan ook..

De oude snes 2d fighters zijn allemaal op internet te vinden (ROMS) en te spelen via een emulator. Een aantal daarvan zijn aangepast waardoor je er ook mee online kan.
Google eens een tijdje op "snes emulator" en "2d snes fighting roms", dan zal je vast wel het een en ander vinden

Ik dacht dat wij andere plannen voor het weekend hadden Man-Ho...

sorry heb net vanochtend een paar van dat soort spellen verwijdert :(

moet het echt zon fighting game zijn? anders is quake 3 wel grappig, gratis en leuk om te spelen ;) (online)

http://www.streetfighteronline.com/

Deze site was eerst voor x-men vs streetfighter online, ik zal ff kijken of het nu alleen streetfighter is, was wel cool online spelen, via netwerk zal dan ook wel moeten kunnen.

Ik kan zo geen vechtspel, maar ik ken wel unreal tournament, en als je dat kent heb je geen andere spellen meer nodig!

Die ultieme online game blijft counterstrike.

Kan je met zo`n snes emulator ook spellen tegen elkaar spelen via een netwerk??

Terug
Naar boven