MuscleMeat

Ik zoek een film, wie weet het?

Getinthecar

Advanced Bodybuilder
Waardering
117
Lengte
1m84
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
Ik ben al jaren opzoek naar deze film. Vroeger heb ik hem eens gezien. De titel weet ik niet en vraag me sindsdien al af hoe die heet. Het is een Amerikaanse film. Gaat over drie n*gers van +- 30 jaar die al vrienden zijn sinds de middelbare school. In de film blikken ze terug op alle hoogtepunten uit hun jeugd op de middelbare school. Het verhaal wordt vanuit één van deze gasten verteld. In de film zitten ze in de auto terwijl ze over vroeger praten. Dit wordt getoond met flashbacks. Ik weet alleen nog een paar scenes waarin ze alledrie chicks proberen te versieren op schoolfeesten en dat één van hun probeert om te leren dansen maar faalt. Die gozer kneep ook nog in de kont van het lekkerste wijf van de klas en werd daarom in elkaar geslagen door haar broer. Die broer kwam hij later nog een keer tegen toen die broer een drankwinkel ging overvallen. Voor de rest weet ik niets meer van de film. Wie o wie weet om welke film het gaat?

klinkt leuk, ben ook geïnteresseerd :)

Het enige wat ik me nog kan herinneren over de film zijn uitgehongerde kinderen die uit tijdschrijften foto's van eten uitknippen, op hun bord leggen, opeten en doen alsof het de zaligste maaltijd uit hun leven is. Wie weet met deze slechte beschrijving de titel van de film?

Menace II Society!

Terug
Naar boven