Fitness Seller

Ik zoek een ftp prog voor óp m'n server

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Wat ik zoek...is eigenlijk een ftp programma voor óp een server dat een layout heeft die laat zien wat voor files ik heb gestored op m'n server bij m'n host en hoe ik die makkelijk kan managen. Misschien kraam ik hier onzin uit maar ik zou wat meer mogelijkheden willen hebben dan alleen per FlashFXP of Control Panel de zaken bekijken.

Weet iemand hier een oplossing voor???

• Topic Starter Topic Starter
Halloooooooo! Ik zei nog zo: Een serverprogramma voor OP m'n server.

Dus geen programma dat als server werkt, maar een prog dat je bestaande server instelt.

Dan heb je het dus over een FTP-client. Zitten veel verschillen tussen qua layout, maar de werking blijft het zelfde.

Ik gebruik zelf Cuteftp, maar volgens mij scheelt dat niet zoveel met Flashfxp. Het blijven explorerachtige tools om je files te managen.

Flashfxp vind ik trouwens wat beter werken als ik ga CH-modden, dus wat mis je nou eigenlijk aan die tool?

ff voor duidelijkheid...je wilt dus een server die bv in gansdorp ligt managen bij jou thuis in duckstad?
dit kan namelijk als goed is met die bpftp

EricR zei:
Dan heb je het dus over een FTP-client. Zitten veel verschillen tussen qua layout, maar de werking blijft het zelfde.

Ik gebruik zelf Cuteftp, maar volgens mij scheelt dat niet zoveel met Flashfxp. Het blijven explorerachtige tools om je files te managen.

Flashfxp vind ik trouwens wat beter werken als ik ga CH-modden, dus wat mis je nou eigenlijk aan die tool?

Nee geen FTP client. Ik gebruik zelf al jaren FlashFXP. Maar ik zoek een prog dat middels http op mijn scherm een overzicht laat zien van geinstalleerde spullen, de rechten die erop staan etc etc. Dus géén ftp client.
Op mijn werk kan ik niet via port 21 werken dus vandaar dat ik een http-prog zoek dat het keurig laat zien.

Knal je toch gewoon even die proxy gegevens in je Flashfxp, moet je alleen even uitvissen hoe je proxy is ingericht. Zijn nog al wat mogelijkheden om je connectie in te stellen, kwestie van trial and error.

Ik via een HTTP-tunnel gewoon bij mijn FTP-server.

Dat is toch gewoon een server pakketje, dat wilde je juist niet. Je wilt gewoon op je werk ook bij je FTP-server, dan moet je dus je proxygegevens van je werk invoeren in Flash FXP. Werkt prima.

Ik wil gewoon een leuke interface op m'n scherm hebben.
Net als sommige hostingproviders hebben.

Ik mag geen progs installeren op m'n werk-pc. Ik wil dus een adres hebben waar ik als admin heen kan gaan en de files en CHMODS kan doen.

Oh. Da's k*t. Ik dacht juist dat Miniportal een uitstekende oplossing was met veel features?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven