XXL Nutrition

Ik zoek een suplement om van te slapen...

Dutchlander

Cool Novice
Waardering
1
ik heb zeeeeeeeeer regelmatig last van slapenloosheid

nou is me vraag of iemand mij ken helpen met t vinden van de juiste suplement waar je van gaat slapen

(behalve slaappillen)

Alvast har *gaaaaaap* telijk bedankt en beste wensen!

Dutch

gewoon een jointje rooke neem je 3 trekjes ga je liggen en weg ben je :)

Ik vin melatonine wel goed.

Melatonine, ZMA, Magnesium, tryptofaan

borreltje, coïtus ?

coïtus & ZMA

valium? of vind je dat een slaappil..
waarom eigenlijk geen slaappil? je wilt toch slapen..

zoals hierboven al vermeld zma en ook gabba. ik neem nu zo 3gr voor het slapen gaan en ik slaap veel vaster en voel me beter uitgerust s'morgens.

is niet een risico dat je lichaam er aan gaat wennen en wanneer je het niet meer gebruikt, je nog slechter slaapt

Nee met melatonine niet. Ik slaap ook goed als ik het niet gebruik.

mijn linker & rechtervuist?

Meeste is al gezegt, als je moeite hebt met in slaap komen.
Tryptofaan zoals 3XL zegt, voor het slapen een glas warme melk. Werkt bij heel veel mensen. Simpel en makkelijk.
En idd melatonine, valeriaan, 'nachtrust thee' (zit vaak oa valeriaan in) en coïtus (solo of duo, als je maar wel meteen in slaap mag vallen) ;)

Ook je gedrag kan veel uitmaken (heb ik meestal baat bij), probeer de stress buiten de deur te houden. Ben je wel gestressed ga een stukje wandelen. Geen sport uurtje voordat je naar bed gaat, laat de TV ook uit. Maak je slaapkamer tot een _slaap_ kamer, geen TV daar, geen andere afleidende dingen (laptop in bed).

Veel succes, niet (goed) slapen is een ellende.

rukken net voordat je gaat slapen;)

supp om van te slapen

Ik zeg zeker ZMA gebruik het nu zelf.neem er 4 voor het slapen gaan.Je slaapt er beter door

Wat het beste helpt in zo'n situatie is,met je kop hard tegen de muur aan lopen en je dan de goeie kant oplaten vallen welterusten whaha........

Misschien train je wel te laat? Of zijn er problemen in je huidige levenssituatie waardoor je slechte slaapt? Werk/vrienden oid?

voor het slapen een glas warme melk. Werkt bij heel veel mensen.
Waarom eig warme melk? Is koude melk niet hetzelfde? Wordt er dan minder tryptofaan opgenomen?

Ik zou kijken voor valeriaan, hop, pasiebloem, citroenmellise, tryptofaan enz.

REM- R3G

van usp labs

zit volgens mij slaapmiddel in :p

ik slaap nu in 1 ruk door,terwijl ik vroeger soms 3 to 4 keer wakker werd op een nacht good stuff!!

daarbij zitten er ook nog GH boosters in,hoogst wss werken ze niet maar je kan het maar hebben :)

Waarom eig warme melk? Is koude melk niet hetzelfde? Wordt er dan minder tryptofaan opgenomen?

Ik was eigenlijk niet volledig (maar dat kan bijna nooit), 'Warme melk met honing'. Niet omdat tryptofaan beter wordt opgenomen met warme melk, maar wel beter opgenomen in combi met wat glucose. En een lekker warm buikje + het ritueel kan heel goed ook helpen.
Tryptofaan is btw een aminozuur dat je (denk ik?) ook gewoon kan kopen. Maar niets tegen om eens te beginnen met een ouderwets middeltje dat je bijna altijd in huis hebt. ;)

En zowiezo, het is gelukkig ook al door iemand anders al genoemd: voor het geval je je dat nog niet gedaan hebt (!). Kijk ook even naar je omgevings factoren, voordat je direct naar pillen en poeders gaat grijpen. Lijkt in eerste instantie meer moeite te kosten en lastig te zijn. Maar je kan een boel leren van jezelf en over jezelf. Is vaak beter op de lange duur. ;)

Terug
Naar boven