Fitness Seller

Ik zoek iets tegen de verveling...

Jizza

Bajes Beest
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
14
Lengte
1m81
Massa
88kg
Vetpercentage
20%
Beste DBB-ers,

Deze noob heeft jullie hulp nodig! Ik draai de laatste tijd een hoop nachtdiensten alleen en heb nu alle Libelle's en Margrieten wel gelezen. Ik heb geen computer (laat staan internet) tot mijn beschikking en de enige stem die ik 's nachts hoor is van meneer 'Candlelight' of andere troep die er op de radio te horen is.

Nu ben ik dus van plan een PSP (Playstation Portable) te kopen. Lijkt me fijn om af en toe eens een filmpje te kunnen kijken of een spel te kunnen spelen terwijl de uren wegtikken.

Nou stuit ik op het volgende probleem: Ik ben een fakkin idioot.

Ik ben naar de Dixons gelopen en daar zei meneer de verkoper (heel eerlijk trouwens) dat ik beter een tweedehands PSP kon kopen, omdat ik dan kon downloaden. Nou volgde ik hem niet helemaal, want hij begon met allerlei verschillende termen en versies te smijten.
Kan iemand me nou in Jip en Janneke taal uitleggen welke PSP ik moet kopen en wat daar allemaal bij moet zitten? Zoals geheugenkaarten, ladertypes en dat soort ongein?
En natuurlijk wat voor prijs ik daarvoor ongeveer zou moeten betalen. Ik en mijn leuter zouden je er bijzonder dankbaar voor zijn (rukken onder werktijd wordt ook saai, ja).

Jizza

• Topic Starter Topic Starter
Is er niemand die zo'n ding heeft en weet hoe dat met die software zit?

Als ik jou was zou ik eens in de koopjeskrant kijken. Of op kapaza.

Ja, dat snap ik wel, ik heb ook marktplaats al afgestruind, maar ik begrijp niet welke ik dan precies moet hebben. Ze spreken over firmware en andere software die ik moet hebben om te kunnen downloaden enzo, maar nergens een eenduidend antwoord of uitleg?

PSP-Media.nl

hier staat alles wat jij wilt weten, zoals welke firmware je nodig heb.

geen psp, heel de nacht opdrukken tot je geen kik meer geeft..

**** psp, heb zelf juist een nds gekocht way better

De verloper vertelde je dat je beter een 2e hands kon kopen hahah :D :roflol:

Maar kijk hij bedoelde dus, als je een 2 hands koopt zit er een oudere firmware op de psp, en die oudere firmware is al gekraakt of kun je kraken en dat houd in dat je gewoon al je shit kan downloaden, bij die nieuwere versies "nog" niet.

Altans ik denk dat hij dit bedoelde. :)

Btw: Gameboy advance of gameboy color kopen? :P

Die verkoper zou wel goede winst maken voor zijn zaak.

Ander type leesvoer, of zeg ik nu iets engs?

Hahaha, dat is die troep die daar al ligt, en boeken lezen... tja, daar doe ik niet echt aan.

Die verkoper zou wel goede winst maken voor zijn zaak.

Moest ook wel even lachen toen hij het zei, maar wat Superknurft zei, zoiets zei die verkoper dus ook. Wel relaxed.

Waarom niet de roze? :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:heart:

STFU. :D

Pak een emmer water en ga verdrinkertjes spelen :p Als je het lang genoeg volhoud zal je je nooit meer vervelen :D

Terug
Naar boven