Fitness Seller

ik zoek tools...

Luppie

Colossal Veteran
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.461
Lengte
1m73
Massa
75kg
Vetpercentage
15%
kent iemand tools die mijn prestaties verbeteren van mijn pc ?? met name tijdens het gamen van online games.

vb: dat mijn geheugen en snelheid puur voor het gamen word gebruikt tijdens het gamen !! thnx alvast.

Hier staan een hele hoop tweaks en stuff.
Ook tips om services uit te schakelen, achtergrond apps
uit te zetten, etc ... allemaal zodat je extra geheugen vrijmaakt.

[Link niet meer beschikbaar]

Kijk ook eens op Guru3d om je videokaart te tweaken, overclocken.

http://www.guru3d.com/

• Topic Starter Topic Starter
Hier staan een hele hoop tweaks en stuff.
Ook tips om services uit te schakelen, achtergrond apps
uit te zetten, etc ... allemaal zodat je extra geheugen vrijmaakt.

[Link niet meer beschikbaar]

Kijk ook eens op Guru3d om je videokaart te tweaken, overclocken.

http://www.guru3d.com/

thnx man. video kaart heb ik al geheugen en snelheid verhoogt met rivatuner.
ik kijk wel ff op je aangegeven site's

damn kan verder weinig tools vinden :(

beste wat je kunt doen is zelf alles doen hoor:
overclocken, betere coolers installeren, voor betere airflow zorgen
registry enz cleanen
defragmenteren
laatste drivers van alles installeren.
Snellere harde schijven installeren.

om echt optimaal te gamen is imo het beste nog een aparte gaming partie maken waarin je niets, maar dan ook niets anders instaleert buiten games.
Dus daar geen internet en msn enzo maar gewoon speelt...

registry enz cleanen
defragmenteren

om echt optimaal te gamen is imo het beste nog een aparte gaming partie maken waarin je niets, maar dan ook niets anders instaleert buiten games.

word bro :thumb:
voor registry cleaning and stuff kan je crapcleaner gebruiken, die is wel chill :)

ik doe er ook wel veel andere dingen mee behalve gamen, ach weet je ik ga gewoon sparen voor een sli moederbord van asus en dan neem ik er een goede voeding bij+ een tweede asus 7900gt top kaart en mischien een sterkere snellere prossesor.
ik denk dat ik dan wel weer de nieuwste games op high kan spelen

registry enz cleanen
defragmenteren

Is het dan niet beter om een tweede harde schijf te gebruiken voor die partitie, want als je een game partitie maakt op de zelfde schijf als windows moet je toch die snelheid delen en met een 2de schijf niet.

Is het dan niet beter om een tweede harde schijf te gebruiken voor die partitie, want als je een game partitie maakt op de zelfde schijf als windows moet je toch die snelheid delen en met een 2de schijf niet.
ik heb mijn games op een aparte schijf staan is dat een voordeel dan ?

waarom zou je die snelheid moeten delen? Alleen de capaciteit van de snelheid wordt dan gedeeld. De prestaties denk ik niet...zou niet weten waarom. Er draait maar 1 partitie tegelijkertijd...

ik heb mijn games op een aparte schijf staan is dat een voordeel dan ?

Ik denk dat een aparte partie op 1 harde schijf sneller is. Ik bedoel wel 1 partitie met 1 windows er op, drivers enzovoort. Dat je echt boot vanaf die partitie enkel en alleen op te gamen EN dat je daarnaast een partitie hebt voor msn enzo. Ik denk dat dit sneller is omdat er dan geen internet en andere zever geladen wordt die je uiteindelijk niet nodig hebt bij het gamen.
Nuja 2 harde schijven is 2 keer zoveel cachegeheugen en leest beide schijven naast elkaar....is misschien sneller, maar toch denk ik 1 harde schijf het snelste is omdat je met 2 harde schijven wel vanalles laad dat niet nodig is.

NB: 2 raptor harde schijven in raid mode is HET snelste van het snelste natuurlijk als je dat wil, maar dat is vrij kostelijk...

NB2:nog beter dan welke hardware ook is buiten gaan en genieten van het weer/trainen/boek lezen/op stap gaan met vrienden. Maar dat is niet wat je wil horen neem ik aan :)

NB2:nog beter dan welke hardware ook is buiten gaan en genieten van het weer/trainen/boek lezen/op stap gaan met vrienden. Maar dat is niet wat je wil horen neem ik aan :)
[/QUOTE]

hey hey dat is juist wat meer mensen moeten horen, ikben het er wel mee eens, zelf hou ik het de pc zitten ook beperkt. alleen soms heb ik wel dagen dat ik er meer achter zit. maar ik heb ook nog een uitgebrijd leven .behalve thuis zitten.

Terug
Naar boven