AndroidHealthClinic

Ik zoek!

Paris

Ripped Bodybuilder
Waardering
455
Lengte
1m70
Massa
55kg
Vetpercentage
22%
Hi guys *wave*

Een vriend van me verjaart over een maandje. Hij heeft het eens gehad over een serie waar hij de naam van kwijt is die hij graag zou terugzien. Problem, ik weet niet over welke serie hij het heeft. Dit was zijn uitleg hoe ik het mij herinner:

Het ging over twee broers die door hun land trokken op spookjacht (?) op zoek naar hun vader die precies hetzelfde deed en zo vermist werd. Elke aparte aflevering ging elke keer over een mythe. Het speelde zo'n drie-vier jaar geleden in België.

Dus, help?

:o
Hi guys *wave*

Een vriend van me verjaart over een maandje. Hij heeft het eens gehad over een serie waar hij de naam van kwijt is die hij graag zou terugzien. Problem, ik weet niet over welke serie hij het heeft. Dit was zijn uitleg hoe ik het mij herinner:

Het ging over twee broers die door hun land trokken op spookjacht (?) op zoek naar hun vader die precies hetzelfde deed en zo vermist werd. Elke aparte aflevering ging elke keer over een mythe. Het speelde zo'n drie-vier jaar geleden in België.

Dus, help?

Supernatural? :o

Gebeurd niet vaak dat jij buiten de sectie ''humor en geouwehoer'' post. Hoe voelt dat nu?

• Topic Starter Topic Starter
Note to self: dont feed ..

Goed eigenlijk. I should try that more often.
Misschien begin ik wel met trainen!

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

Zeker?

Als het zich niet af zou spelen in België wel ja ;)

Hi guys *wave*

Dus, help?

Volgens mij is de titel

"Two brothers who crossed their country for ghosthunt on search for their father."

not sure though

• Topic Starter Topic Starter
Als het zich niet af zou spelen in België wel ja ;)

Als ik google moet het dat wel zijn. Dankje dear! Karma!

En dit kan dus dicht. Zo snel gaat dat hier dus. :cool:

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

Volgens mij is de titel

"Two brothers who crossed their country for ghosthunt on search for their father."

not sure though

Waarom moest ik lachen?

je bent een jongen dus help je niet :D

Edit: rofl, te snel gelezen - antwoord staat in eerste reactie!

Laatst bewerkt:
Ghostbusters Vlaanderen? Oh is al opgelost

Terug
Naar boven