MuscleMeat

Ike

Valckon

Novice
Waardering
0
Dit is al een tijdje geleden, heb lange tijd niet kunnen trainen maar ben van de week terug rustig aan begonnen en gaan er terug voor de volle 100% voor ;)

Dylaantje 1 x3.jpg

Dylaantje 2 x3.jpg

Dylaantje 4 x3.jpg

Dylaantje x3.jpg

hoelang train je al? en ben ook benieuwd naar je stats

• Topic Starter Topic Starter
hoelang train je al? en ben ook benieuwd naar je stats
Ik ben rond men 15 jaar begonnen, maar heb nu bijna een half jaar niet getraind wegens een ernstige blessure.. Het is nog niet voor 100% genezen maar zolang ik het rustig aan doe int begin voor alles wa aan te sterken zal het wel gaan :D en welke stats?

Ik ben rond men 15 jaar begonnen, maar heb nu bijna een half jaar niet getraind wegens een ernstige blessure.. Het is nog niet voor 100% genezen maar zolang ik het rustig aan doe int begin voor alles wa aan te sterken zal het wel gaan :D en welke stats?

bench en squat enz

Wat ik wel altijd op de fitnes gemerkt heb, is dat ik tegenover men leeftijdsgenoten meestal er bovenuit steek =D dat is natuurlijk altijd plezant omdat te zien ;)
Maar ik bracht ook wa meer uren door tussen de halters als hun =D maar kweet wel dat er vele mensen van mijn leeftijd ver bovenmij uitkomen =D ik maak me geen ilusies =p

Came in expecting
ike-broflovski.jpg

Left disappointed.

Eventjes in de trein aan paar pics maken jwz :)

Denk dat je vp wel hoger ligt dan 14%, denk eerder 17%. Heb je ook benen pic?

hij deelt zn tijd in als n baws, wat moet je anders in de trein doen stilzitten?

schijt dat je in de trein zit :D

Ik kwam toen van de fitnes :D ik had den trein vor mij alleen dus ik dacht van allé ja,, efkes zot doen :)

Terug
Naar boven