Valckon
Novice
- Waardering
- 0
Dit is al een tijdje geleden, heb lange tijd niet kunnen trainen maar ben van de week terug rustig aan begonnen en gaan er terug voor de volle 100% voor 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben rond men 15 jaar begonnen, maar heb nu bijna een half jaar niet getraind wegens een ernstige blessure.. Het is nog niet voor 100% genezen maar zolang ik het rustig aan doe int begin voor alles wa aan te sterken zal het wel gaanhoelang train je al? en ben ook benieuwd naar je stats
en welke stats?Ik ben rond men 15 jaar begonnen, maar heb nu bijna een half jaar niet getraind wegens een ernstige blessure.. Het is nog niet voor 100% genezen maar zolang ik het rustig aan doe int begin voor alles wa aan te sterken zal het wel gaanen welke stats?
Squat zou ik niet weten.. en met bench zat ik normaal rond de 10x80kg (voor men blessure) maar normaal gezien ga da snel terug gaan
en chest press (zittend) deed ik met 10x90kg
Nope van benen nog nix, en vp was indertijd 14% of het machientje moest liegen natuurlijk ehDenk dat je vp wel hoger ligt dan 14%, denk eerder 17%. Heb je ook benen pic?