MuscleMeat

In 1 klap van al je codec-problemen af

:rolleyes:

ik zeg: bagger spul al die codec packs.

ik zweer bij ffdshow + ac3 codec + directvobsub

niks geen rommel bagger ect.

• Topic Starter Topic Starter
LOL :D

Als je het dáármee kunt doen, des te beter! :thumbs:

Sommige mensen willen graag iets nieuwere/geavanceerdere films zien, of films die een speciale codec vereisen, en ook die mensen moet je tegemoet komen.

Verplaats je dus ook es in een ander.

ok ik verplaatst me in een ander....

en lees nu maar weer mijn post......

je krijgt bij zo'n codec pack zoveel spul wat je nooit nodig hebt.

DBC01 zei:
LOL :D

Als je het dáármee kunt doen, des te beter! :thumbs:

Sommige mensen willen graag iets nieuwere/geavanceerdere films zien, of films die een speciale codec vereisen, en ook die mensen moet je tegemoet komen.

Verplaats je dus ook es in een ander.
Kan alles zien, zonder domme codec pack.

Benchy een beetje dwars tegen DBC vanwege Benchy's vermeende homepage he schatje? :D

Bench: Je houdt virussen, spyware etc tegen zonder firewall en AV, je ziet álle films zonder codecs, man, presenteer jezelf als de nieuwe SuperNetMan! :roflol:

Nailin, je kunt aanclicken wat je wenst bij installatie dus niks aan de hand, niks overbodige zooi.

DBC01 zei:
Benchy een beetje dwars tegen DBC vanwege Benchy's vermeende homepage he schatje? :D

Bench: Je houdt virussen, spyware etc tegen zonder firewall en AV, je ziet álle films zonder codecs, man, presenteer jezelf als de nieuwe SuperNetMan! :roflol:

Nailin, je kunt aanclicken wat je wenst bij installatie dus niks aan de hand, niks overbodige zooi.
Idd, een SuperNetMan ben ik. Geen virusscanner meer (had toch nooit een virus, en die AV maakte m'n pc alleen maar wat trager), nooit spyware, kan alles afspelen. Woei :P Ik voel me echt stoer nu.

Konden we maar àllemaal jou zijn....achter de PC dan, want in de gym en erbuiten zie ik mezelf liever! :D

Maarre, hoe zit het nou met Alizéé want je manager zei er met geen woord over te willen reppen. We zijn allemaal best benieuwd wat je nu bezig houdt want wie aandacht van Bench heeft komt er voorlopig niet meer af! :D

Had je niks meer aan die Alizeée-site die ik doorgaf?

Terug
Naar boven