AndroidHealthClinic

in één keer stoppen

mounir90

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb dianabol tabs voor 2 weken gebruikt, oplopend tot de laatste dagen tot wel 50mg per dag. Ik ben nu gestopt en over een maand, ga ik weer door met 4 weken kuren. wat vinden jullie hiervan?

Hier is weinig zinnigs over te zeggen, want je kuurt te kort, ongeacht hoeveel mg je erin stopt.

• Topic Starter Topic Starter
heeft het dan ook geen zin om aftebouwen

Ik zou dan als ik jou was en alleen met dianabol kuur, er een 6-8 weken kuur van maken. Opbouwend (tot max 40mg) en afbouwend tot 15mg. Als je in combo met andere as dianabol neemt zou je kunnen frontloaden (staat op het board goed beschreven wat dat inhoud) of hoog in mg beginnen en laag eindigen. Met dianabol kun je vele kanten op, maar probeer er zoveel mogelijk info over te vinden.

Succes!

mounir90 zei:
Ik heb dianabol tabs voor 2 weken gebruikt, oplopend tot de laatste dagen tot wel 50mg per dag. Ik ben nu gestopt en over een maand, ga ik weer door met 4 weken kuren. wat vinden jullie hiervan?

Dit schiet niet op! In 2 wkn tijd bouw je te weinig op door de dbol maar belast je je lever wel. Beter 6 wkn goed kuren dan 3 prutskuren in 3 maand.

Op en afbouwen met dianabol is niet nodig. Je zou evt versneld kunnen opbouwen door in 3-4 dgn tijd naar de 40-50 mg te gaan, maar dat is op zich niet nodig.

Leviathan zei:
Op en afbouwen met dianabol is niet nodig. Je zou evt versneld kunnen opbouwen door in 3-4 dgn tijd naar de 40-50 mg te gaan, maar dat is op zich niet nodig.

Dit zou ik toch zeker doen, op en afbouwen in één week.
50mg vanaf eerste dag is toch opdoffer voor lichaam en lever.
grtz wim(meke) ;)

wimmeke26 zei:
Dit zou ik toch zeker doen, op en afbouwen in één week.
50mg vanaf eerste dag is toch opdoffer voor lichaam en lever.
grtz wim(meke) ;)

Heb ikzelf ook gedaan, ben in 3 dgn van 30-50 mg gegaan.

Maar giftig blijft het hoe dan ook.....

Terug
Naar boven