XXL Nutrition

in en intriest dit, maar ergens wel leuk

Sport2000

Freaky Bodybuilder
Waardering
29
Arrestant ontsnapt uit politieauto
ENSCHEDE - Een geboeide arrestant is dinsdagmiddag in Enschede ontsnapt uit een rijdende politieauto. De wagen reed 30 kilometer per uur toen de 23-jarige man wist te ontsnappen.

Een agent probeerde de man nog aan zijn trui vast te houden, maar die begaf het, waardoor de arrestant kon wegrennen. Hij nam tijdens zijn ontsnapping ook nog een handtas van een van de agenten mee met daarin een verrekijker en een portemonnee, zo liet de politie dinsdag weten.

De politie heeft de buurt meteen uitgekamd, maar de geboeide man bleef spoorloos. Hij was afgelopen zaterdag aangehouden in een winkel in Enschede toen hij het personeel besmeurde met vla en enkele bedreigingen uitte. Dinsdag was hij in de politieauto onderweg naar de rechtbank in Almelo.

• Topic Starter Topic Starter
ik tel;
1. onvergrendelde deuren.
2. een waarschijnlijk voorlangs geboeide arrestant.
3. aanwezigheid van persoonlijke spullen van een politieagent.
4. onoplettendheid van agenten.
5. traagheid van agenten.

met andere woorden; WAT EEN HALVEZOLEN:roflol:

Ja die papzakken van tegenwoordig houden niemand meer bij...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

omg :eek:

jezus mina, die vent heeft geluk dat er niet van die daadkrachtige politie agenten in nederland rondlopen, anders was hij waarschijnlijk nu de pijp uit geweest. :rolleyes:

Sport2000 zei:
ik tel;

Inderdaad. Ik hoop dat die agent voorlopig de toiletten mag schoonlikken :p

Ik heb de politieauto's idd erg druk heen en weer zien rijden in de omgeving van het winkelcentrum.

Reed al een politieauto achter me, die haalde me ineens links in en reed vervolgens door rood......de klootzakken. Mij zou het 90 euro kosten! ;)

waarschijnlijk namen ze hem niet zo serieus door dat hij iets gedaan had waar de meeste mensen gewoon om lachen..

Maxwell zei:
waarschijnlijk namen ze hem niet zo serieus door dat hij iets gedaan had waar de meeste mensen gewoon om lachen..

Ik vindt dat men het opkomende verschijnsel van 'vlaterrorisme' anders erg serieus moet nemen.

Het kan ook jouw trui zijn!

:D

Sport2000 zei:
ik tel;

ik tel er 6!

Er hoort ten alle tijden een diender naast de arrestant(e) te zitten, mits het een politiebus is.
Mocht hij voorlangs geboeit zijn (wat dus het meest waarschijnlijke is), had hij nog een agent om de strot kunnen grijpen ook.

Te triest voor woorden dit. Politieagenten maken fouten, maar dit kan echt neit. Ik zeg; oneervol ontslag :D

Beetje slordig... :rolleyes:

beetje? :D

beetje heel erg, als je iemand zoals nu waarschijnlijk voorlangs boeit, naast je eigen handtas zet, de deuren niet vergrendeld en met een slakkengangetje rijd dan kan je wachten op problemen denk ik zo:cool:

Als ze gewoon wat harder hadden gereden had het probleem zich vanzelf opgelost. (Alleen was ie dan waarschijnlijk niet uit de auto gesprongen)

bur zei:
die vent heeft geluk dat er niet van die daadkrachtige politie agenten in nederland rondlopen
Nee, hij heeft geluk dat de politie hier niks mag. In Amerika wordt een vluchtende verdachte zonder pardon neergeknald.
Die agent is natuurlijk een sufferd dat hij dit laat gebeuren, het is een kleine moeite om het kinderslot te activeren (en iedere politiewagen heeft die…). Maar het is goed dat hij niet geschoten heeft anders zou zijn carrière bij de politie wel eens snel afgelopen kunnen zijn.

KaLe zei:
ik tel er 6!

Er hoort ten alle tijden een diender naast de arrestant(e) te zitten, mits het een politiebus is.
Dat is iets waarvoor niet de agent maar zijn superieuren verantwoordelijk zijn.
Waarschijnlijk waren zijn collega’s druk met het bekeuren van snelheidsovertredingen, want de boetequota moet immers gehaald worden en zo breng je ook nog eens snel wat geld in het laatje. :(

Meccanicc zei:
Als ze gewoon wat harder hadden gereden had het probleem zich vanzelf opgelost. (Alleen was ie dan waarschijnlijk niet uit de auto gesprongen)
30km/u is hard genoeg, we leven in nederland hoor, hallooooo wake up! :study:

Terug
Naar boven