XXL Nutrition

In Qontrol!!

Pumpin'

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
FF nog snel vragen wie er naar In Qontrol gaat vanavond en in welke zaal zal je het meeste te vinden zijn?

In ga in ieder geval. Ik rij om 9 uur aan vanuit nijmegen en zal bijna de hele avond in de hardstyle-zaal staan of in de techno-zaal.

Jaja ik ga er weer een dikke avond van maken :D

Hee bro,
Ik zeg nu dat ik vooral naar de techno wil, maar zal wel ergens anders belanden. Weet ik het.....

Ik heb alleen m'n kop vet verbrand onder zo'n gezichtsbruiner, k*nkerzooi...

ik weer,

ga je dood als je antibiotica en drugs combineert?!

Floyd zei:
ga je dood als je antibiotica en drugs combineert?!

Dankzij de stijging in lichaamstemp. door de pillen, en de antibiotica erbij zul je gegarandeerd geen ontsteking krijgen. :D :D

Nu ff serieus: k zou ff bijsluiter erop nalezen.

Dboll zei:
Dankzij de stijging in lichaamstemp. door de pillen, en de antibiotica erbij zul je gegarandeerd geen ontsteking krijgen. :D :D

Nu ff serieus: k zou ff bijsluiter erop nalezen.

hehe, homo, ik zal dat maar eens gaan doen. Ag, hoe gezond ben je uberhaupt bezig, zowel drugs als antibiotica.

Der staat natuurlijk niet op; 'geen ghb tijdens deze antibiotica kuur, en zeker niet in combinatie met pillen'

Dus das groen licht?! :D.......of morgen een DBB.com lid minder.....hmmmzz, eff afkloppen. hoppa

Laatst bewerkt:
Naja ik zal ff langs de (G)HBO lopen vanavond ;)

Ik zie overigens niet echt in waarom die combi slecht zou zijn voor je....
Antibiotica doet verder weinig met je hersenen, het zorgt alleen dat je lichaam wat makkelijker ontstekingen kan bevechten. Misschien doet het dit door de lichaamstemperatuur te verhogen, in dat geval moet je ff uitkijken aangezien mdma dat ook doet. ( lichaamstemperatuur verhogen )
Veel plezier vanavond, en anders een keertje zonder ;)

Ik zit fokking te balen dat ik er niet bij ben! jongens en meisjes have fun!!

heb er best spijt van dat ik niet gegaan ben... Maarja, weer wat geld over.

Morgen naar Awakenings ... Jeej :)

Zit nu wel ff op ID&T radio naar in Qontrol te luisteren, maar duik mijn nest maar eens in. Ik lees morgen wel hoe het feest geweest is en of jullie je niet te erg misdragen hebben :p

eerste reacties van wat maten van me waren wel goed!

kben blij dat ik nu niet zo gaar ben :D

Floyd zei:
Der staat natuurlijk niet op; 'geen ghb tijdens deze antibiotica kuur, en zeker niet in combinatie met pillen'

Ooooo dan zou ik 2,5 gr heroine mixen met n hele coke en dat ineens injecteren, aangezien je dr alleen geen ghb en pillen bij mag hebben. :p

nasty^PhysIc zei:
neu ga je nie dood aan, denk wel dat je even knetter vaag wordt en even niet weet waar je het zoeken moet :D

Tjah inderdaad bro, knettertje vaag zeg, nog steeds half. Jezus, wat een chaos in mein kopf.

Feest was vet, maarja weer zo voorbij he. Ik heb nu nog geen last van mijn driedubbele ghb/xtc + antibiotica cocktail. Wat betreft bijwerkingen dan, trouwens der begint zich wel een extra oor te vormen op m'n voorhoofd, dat kan alleen maar gunstig zijn.

Wat moet ik verder over het feest zeggen, lasers weet ik wat was allemaal top. genoeg ruimte op dansvloer.

mensen die naar Awakenings gaan vanavond, veel plezier en neem zo'n cocktail van mij.

groetjes

was echt een topfeest idd

prima vermaakt alhoewel ik op een gegeven moment 45 minuten in een rij heb vastgestaan door plosteling 1richtngsverkeer..beetje minpunt maar top feest

Ja dat was minder, want op de dansvloer was ruimte zat, alleen die gangen zijn te smal. Was inderdaad een koel feest dandy. Hoe zit het met je gezondheid? Net zoals ik in een staat van ontbinding?!

Das een goed teken.

• Topic Starter Topic Starter
ja het was een goed feestje ja :cool:

Genoeg ruimte, niet te druk, goede muziek, genoeg wc's (gewoon doorlopen, betalen doen we niet aan :D), veel lekkere wijven ;) en van dat 1-richtingsverkeer had ikniet zo'n last, ik was soms wel de weg kwijt (in figuurlijke als letterlijke zin :D). Gelukkig kon je ook eten kopen zonder er speciaal eetbonnen te hoeven kopen.

Minpunt: de garderobe!!! :mad: Heb verdomme 15-20 minuten op mijn jas moeten wachten (bij poortje GEEL B) en iedereen lekker duwen ...hmm heerlijk :) :mad:

ik vond ook de mainstage van de hardstyle niet echt indrukwekkend, heb betere gezien enje kon nergens zitten. Ja, op de grond maar dat was ook niet echt schoon. Maarja na een paar pilletje let je daar toch niet meer op ;)

Maar algemeen oordeel: een 7,9

Pumpin' zei:
Gelukkig kon je ook eten kopen zonder er speciaal eetbonnen te hoeven kopen.
had niet zoveel honger...gelijk antwoord op de vraag van Floyd:D

en lekkere wijven...zeker maar relatief veel lelijke corpulente (netjes uitdrukken dan maar:)) wijven met veels te strakke..strakke?:p..kleding aan..kon gewoon echt niet

maar hardstyletent was echt wel toppie, lekker ruim
technozaal was geluid wat minder vond ik maar desalniettemin alle reden om lekker gek te doen op die muziek

early rave was echt wel gaaf, kwam binnen en Yiihaaaa denderde uit de speakers, niet lang daarna Darkraver (stond toen verdomme 1st nog vast in die rij:grumble:) maar niet lang daarna toen ik er eenmaal stond kwamen alle toppertjes voorbij: French Connection, Dr Macabre, Kold Days en tal van andere ouderwetse stampertjes..geweldig om weer in een zaal te horen alhoewel ik merk dat ik de hardstyle toch fijner vind om op te stampen

kortom: topfeest!

Ik kwam ook net binnen met JIIIIAAAAA HHAAAAAAAAAhAAAAAAA,

Lekker nummer om meteen los te gaan, leuk zo'n early rave zaal. Techno was geluid inderdaad iets minder, lasershow wel helemaal top he, had altijd de neiging die dingen te tellen, maar het is op dit moment een rage een zo vet mogelijke lasershow neer te zetten, dus tellen was weer tevergeefs.

Verder vond ik in de main die hoge danspodia wel wreed, net zoals op Qlimax, maar nu de gehele lengte van de zaal. Mooi uitzicht.

Geluid voorin was daar wel goed. Der liepen trouwens weer een hoop gekken op het feest zeg, iedereen was waus volgens mij (zo hoort het trouwens ook haha)

gr

Floyd zei:
Verder vond ik in de main die hoge danspodia wel wreed, net zoals op Qlimax, maar nu de gehele lengte van de zaal. Mooi uitzicht.

Geluid voorin was daar wel goed. Der liepen trouwens weer een hoop gekken op het feest zeg, iedereen was waus volgens mij (zo hoort het trouwens ook haha)

gr

damn, wat een diepte zeg in die zaal..kilometers diep:D. had met iemand daar voorin afgesproken..kilometers zeg ik je:)

wat me ook opviel was dat er veel mensen aan t kotsen waren..en niet te zuinig ook...hoppa, en weer een straal van 3 meter ver...:barf:

• Topic Starter Topic Starter
dandyman zei:
damn, wat een diepte zeg in die zaal..kilometers diep:D. had met iemand daar voorin afgesproken..kilometers zeg ik je:)

wat me ook opviel was dat er veel mensen aan t kotsen waren..en niet te zuinig ook...hoppa, en weer een straal van 3 meter ver...:barf:

Zoals mijn vriendin :D Ze had een paar hapjes van mij appel en dat viel blijkbaar niet goed bij die "dubbele mercedessen".

Ik had eigenlijk ookniet veel honger, maar vond die kraampjes wel beter dan die kraampjes waar je die klote food-bonnen voor moet kopen.

Maar goed ook dat die zal zo groot was, nu had je tenminste de ruimte. Niet net zoals Qlimax Gelredome (veel te druk)

Wat mij betreft is In Qontrol voor herhaling vatbaar. :D

Terug
Naar boven