AndroidHealthClinic

Inception

Druton

Advanced Bodybuilder
Waardering
61
Lengte
1m76
Massa
81kg
Wie heeft die nieuwe meesterwerk van Christopher Nolan al gezien? En wat vonden jullie ervan?

Ik ga hem zeker van de week checken in de bios. Als ik de trailer zo bekijk lijkt het me echt een mooie film!

Dus ik heb hem nog niet gekeken:P

heb em gezien en hij is echt geweldig!

Gisteren gezien echt een bruute film zeker de moeite waard voor een bioscoop bezoek!

Is een interessante film, veel beter dan Predators ;) .

Heb hem ook al gezien, zoals vermeld in het film topic, goede film. Zou wel willen weten wat de mensen van het einde denken.

Laatst bewerkt:
Inception is goed geacteerd, het verhaal wordt goed verteld, het camerawerk was prima en de special effects waren ook goed. Maar toch was deze film niet echt bijzonder omdat het verhaal niet echt spectaculair was. Daarnaast miste de film een X-factor. Daarmee bedoel ik iets in de film waardoor je echt compleet op gaat in deze film en dat had ik jammer genoeg niet. .... knip .... kon je het einde eigenlijk al uitschreeuwen. Maar wat ik niet van te voren wist was .... knip ..... maar dat lag ook best wel voor de hand.

All in all, 7/10.

Edit door Centaur: Gooi details over de film voortaan even in een spoiler, ja?

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb hem ook gezien, zeker een aanrader

Ik ga normaal niet naar de cinema, maar deze film kreeg zo'n goede recensies en ik vind Dicaprio ook een van de beste acteurs op het moment, dus ben ik hem maar is gaan zien. Ik vond het eigenlijk niet zo'n goede film, was vrij teleurgesteld. Het geluid stond ook echt ongelooflijk luid, ik weet niet of dit altijd zo is, maar het verknoeit de film eigenlijk wel. Zeker de laatste 40min stopt het lawaai gwn niet, er was bijna non stop actie. Ik was blij toen ze even stopten met schieten, had de ochtend erna nog oorsuizingen....

Maar ik vond het dus niet zo goed, te veel actie en het verhaal ging er uiteindelijk gwn over voor mij. Zulke films kan ik normaal wel appreciëren, maar voor een of andere reden geloofde ik dit verhaal niet, vond ik het zelfs belachelijk met momenten, terwijl bij de Matrix (de eerste) en T2, etc had ik dit niet.

echt een goede film, wel een leuk einde. vraag me nog altijd af of het werkelijkheid of een droom is

• Topic Starter Topic Starter
echt een goede film, wel een leuk einde. vraag me nog altijd af of het werkelijkheid of een droom is

Ik denk dat het een droom is. Het einde is veel te perfect. De kinderen spelen hetzelfde, hebben dezelfde kleren aan en zijn niet ouder geworden. Zelfs als dat ding stopt met spinnen, is het waarschijnlijk nog zijn eigen droom :)

Terug
Naar boven