MuscleMeat

Nieuws Indiana Jones 5

Peiling Peiling Indiana Jones 5?

• Totaal stemmers
    13
  • Peiling gesloten .

Arminius

Epic Ruler
Waardering
45.374
Steven Spielberg overweegt 'Indiana Jones 5'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De Amerikaanse regisseur Steven Spielberg sluit een vijfde deel van de avonturenfilms van 'Indiana Jones' niet uit. "Ik denk dat dit absoluut mogelijk is, ondanks dat er nog geen scenario is", zei de Oscarwinnaar in de Russische krant Moskowski Komsomolez. De vertolker van Indiana Jones, de Amerikaanse acteur Harrison Ford die maandag 67 jaar werd, bevindt zich voor dergelijke lichamelijk vermoeiende filmopnames nog steeds "in uitstekende conditie".

Abraham Lincoln
Eerst zal Spielberg echter het leven van de Amerikaanse president Abraham Lincoln verfilmen. De hoofdrol zal vermoedelijk gespeeld worden door de Ierse acteur Liam Neeson (57), waarmee hij eerder al in "Schindler's List" heeft samengewerkt.

Kuifje
Spielberg heeft naar eigen zeggen de opnames voor de 3D-animatiefilm van 'Kuifje - Het geheim van de Eenhoorn' onlangs afgerond. James Bond-vertolker Daniel Craig speelt de rol van gewetenloze piratenkapitein Scharlaken Rackham, Jamie Bell (van onder meer "Billy Elliot") is als de jonge reporter Kuifje te zien. De film zou in het najaar van 2011 in de Europese bioscopen komen.

:roflol:

Bring it on! Ik heb nog lang niet genoeg slechte films gezien! :cool:

Beter niet. Heb deel 4 gezien en die was gruwelijk slecht.

Ik vond het vierde deel wel oke. Natuurlijk zijn de gebeurtenissen soms belachelijk, maar dat was in de eerste 3 delen ook al het geval.

• Topic Starter Topic Starter
Indiana Jones zegt me niet zoveel maar ik vind het belachelijk hoe Spielberg en vooral Lucas hun eigen werk uitmelken. Om nog maar de zwijgen van de crap waarvan Spielberg jaarlijks executive producer van is.

Laatst bewerkt:
Deel 4 was van dusdanige kwaliteit dat Idiana Jones voor mij compleet heeft afgedaan.

Zo erg zelfs dat ik eigenlijk de Blue Ray niet meer wilde terug brengen naar de videotheek...simpelweg omdat ik anderen wilde besparen voor de mindrape die je wordt aangedaan. :p

deel was op zich wel aardig.. tot de helft van de film ongeveer...
daarna werd het te superheld achtig.. jammer dat ze zich zo hebben laten gaan in de 2e helft... had mooier kunnen zijn als ze het normaal hadden gehouden.

Dus ja van mij mag deel 5 komen... mits ze het "over the top" superhero concept dumpen!

Bring it! Deel 4 was beter dan deel 2 :thumbs:

deel 4 suckte zwaar, dat ze er maar mee stoppen

Terug
Naar boven