AndroidHealthClinic

Indiana Jones IV

Speer

Cool Novice
Waardering
0
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn er hier nog liefhebbers van de Indiana Jones films? Ik kan niet wachten tot 22 mei 2008!

"The Man with the Hat is back!" :cool:

indianajones4-2.jpg - 113810

Foto gemaakt tijdens de opnamen, juni 2007. Oké, hij is wel wat ouder geworden, maar de film speelt zich dan ook af in de jaren '50.

Nu de releasedatum (22 mei 2008) langzaam dichterbij komt en de diverse geruchten steeds hardnekkiger worden, wordt het tijd voor een eigen dicussie.

Zelf ben ik een groot liefhebber van Indiana Jones! Voor mij zijn de 3 films de ultieme avonturenfilms! Sfeervol, humoristisch, mythologisch, vol met waanzinnige, fysieke actie en bovenal tijdloos! En dan het muziekale thema... Hmmm!

Wie kijkt er nog meer rijkhalzend uit naar deel 4? Natuurlijk, er staat veel op het spel en Ford is al aardig op leeftijd, maar ach... Mocht deel 4 tegenvallen, dan blijven er nog altijd 3 pareltjes over, al zijn de meningen m.b.t. Temple of Doom verdeeld.

Er zijn i.i.g. voldoende ingrediënten aanwezig voor een frisse wind! De geruchten! Geen Nazi's maar Russen, AREA51, Tempelcomplexen, een zoon ... Super!

Denk niet dat hij zal tegenvallen, sequels doen het plots goed zie Rocky 6 & Die Hard 4.

Erg vet! Heb de box hier thuis liggen, maar Temple of Doom vind ik JUIST goed!

Ik heb de box ook blijven leuke films :) jammer dat ze niet in dts zijn uitgebracht... verheug me op dit deel

ik kijk er al naar uit!!!

wil ik ook wel zien

haha lol fantastische themesong heeft die serie iig wel :D

• Topic Starter Topic Starter
De titel is nu officiel: Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull.

Ik heb de box ook blijven leuke films :) jammer dat ze niet in dts zijn uitgebracht... verheug me op dit deel

+1 ... voor een box hadden ze hem wel in DTS mogen zetten.
Alhoewel het mij moeilijk lijkt om oude sounds zo te converteren.

Soit, ik kijk er ook al naar uit ...

Ik wacht vol ongeduld

Kijk er ook naar uit.

iemand nog dvdbox van india jones hebbe? je hoef alleen verzendkosten te betale :rolleyes:

tatatataaaaaaaaaaaaaaa tatata tatatata tadadadadadaaaaaaaaaaa

Ik noem het geld klopperij, telkens weer word een afgesloten verhaallijn opnieuw geopend mensen dit is fout. Deze acteurs zijn gewoon veranderd in ordinaire geld wolven:mad: Ik zie het nog gebeuren dat er ineens plannen zijn voor terminator IIII sterker nog die zijn er al terminator 4 - Google zoeken belachelijk!!

dat weet ik bijdehante drol maar vier keer een 1 maakt ook vier, ga iemand anders lastig vallen

Yyeeaahhhhhhh, geweldig die moet ik zien. De andere blijven leuk, hoe vaak ik ze ook zie.Ben nu al nieuwsgierig

Terug
Naar boven