VanImpe
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 21%
hey ik ben nu na 1 jaar niet trainen terug 5 maand bezig
en het valt weer op dat veel van mijn leeftijd(20) kuren maar echt slecht bezig zijn
ze zijn met moeite 1 maand goed bezig en ze spuiten hun al plat xS
ik zou ook graag binne jaar a 1.5 jaar ook aan mijn eerste kuur beginnen hangt er nog vanaf hoe ver ik al sta zonder
maar ik wil niet gewoon zonder info dingen pakken enzo ik heb al wat gelezen ik snap de sideeffects enzo
maar ik zie dat deftig kuren meestal zijn opgesteld met een
"kickstart" en dan gaan ze over in iets anders
dan zag ik iemand iets zegge over een dood punt dat je dan krijgt ook, al bij al, ben ik gewoon wat verward op dat vlak
nu zou ik gewoon is willen vragen hoe een deftige kuur te werk gaat
zoals
het aantal weken
soorten kuren beginners gevorderden ?
waarom een kickstarter
wat is het dood punt dat ze bedoelen
wanneer nakuren zo die dingen
hoop dat iemand die tijd vindt het eens uitteleggen
alvast bedankt,
en het valt weer op dat veel van mijn leeftijd(20) kuren maar echt slecht bezig zijn
ze zijn met moeite 1 maand goed bezig en ze spuiten hun al plat xS
ik zou ook graag binne jaar a 1.5 jaar ook aan mijn eerste kuur beginnen hangt er nog vanaf hoe ver ik al sta zonder
maar ik wil niet gewoon zonder info dingen pakken enzo ik heb al wat gelezen ik snap de sideeffects enzo
maar ik zie dat deftig kuren meestal zijn opgesteld met een
"kickstart" en dan gaan ze over in iets anders
dan zag ik iemand iets zegge over een dood punt dat je dan krijgt ook, al bij al, ben ik gewoon wat verward op dat vlak nu zou ik gewoon is willen vragen hoe een deftige kuur te werk gaat
zoals
het aantal weken
soorten kuren beginners gevorderden ?
waarom een kickstarter
wat is het dood punt dat ze bedoelen
wanneer nakuren zo die dingen
hoop dat iemand die tijd vindt het eens uitteleggen
alvast bedankt,

. Ik heb er gewoon geen behoefte aan en het past ook gewoon niet bij mijn levensstijl. Moest het ooit wel bij mijn levensstijl passen ga ik er gelukkig wel genoeg informatie over vergaard hebben. Vind de meeste mensen die starten met hun eerste kuur gewoon lang niet kuurwaardig maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.