AndroidHealthClinic

info over aas gevraagd

the_underdog

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
wel heb hier al eens goed zitten lezen en wat studeren
ik ben nu nog niet van plan om te kuren ik vindt het voor mezelf nog wat te vroeg maar als ik met tijd zou willen kuren had ik graag wat tips van jullie geweten wegens en daar schaam ik me niet voor dat ik al eens last heb gehad van men prostaat en ik weet dat meeste middelen op de prostaat werken zijn er middelen die niet zwaar op prostaat werken ?

eff bewerken ik heb juist gezien ik zit op het vekreerd onderwerp voor men vraag

Laatst bewerkt:
gewoon goed de anabolen sectie doorlezen daar kun je alles in vinden wat je wil weten, of de search knop gebruiken...

Goed plan om eerst nog wat te lezen.

In verband met je prostaat (en eventueel ook je haar) kan ik je adviseren om dutasteride te nemen en wel zeker tijdens een kuur!

Bij vragen hoor ik het wel

the_underdog zei:
wel heb hier al eens goed zitten lezen en wat studeren
ik ben nu nog niet van plan om te kuren ik vindt het voor mezelf nog wat te vroeg maar als ik met tijd zou willen kuren had ik graag wat tips van jullie geweten wegens en daar schaam ik me niet voor dat ik al eens last heb gehad van men prostaat en ik weet dat meeste middelen op de prostaat werken zijn er middelen die niet zwaar op prostaat werken ?

eff bewerken ik heb juist gezien ik zit op het vekreerd onderwerp voor men vraag

• Topic Starter Topic Starter
?

is dat geen zwak anti-androgeen van zover ik er al over gelezen heb ?

DHT (en zijn varianten) binden bijzonder goed aan receptoren je prostaat en hoofdhuid.

in jou geval zou ik middelen die (sterk) omzetten naar DHT vermijden, of zoals Elmo al aangaf een DHT-blokker in je kuur nemen (al zijn hier ook nadelige gevolgen aan)

anavar is een bijzonder mild anabool, en ook deca wordt niet omgezet in DHT, dit zijn dus lieve middeltjes voor je prostaat.

bedankt voor de info loo jammer dat bv anavar een redelijk zwak middel is of zover ik er al over gelezen heb wel k*t dat en ik als ik het doe mss ook best een dht blokker gebruiken

o ja en aan iedereen hier een gelukkig nieuwjaar he veel spieren toegewenst hehe

Hoezo heb jij dan last van je prostaat gehad?

Teveel XTC geslikt ofzo?

Neem gewoon je eiwitjes, je vitamientjes en train en rust goed, da's veel beter.

Misschien kun je jezelf verduidelijken want ik zie dat nadeel niet.
Greetz

Loo zei:
DHT (en zijn varianten) binden bijzonder goed aan receptoren je prostaat en hoofdhuid.

in jou geval zou ik middelen die (sterk) omzetten naar DHT vermijden, of zoals Elmo al aangaf een DHT-blokker in je kuur nemen (al zijn hier ook nadelige gevolgen aan)

anavar is een bijzonder mild anabool, en ook deca wordt niet omgezet in DHT, dit zijn dus lieve middeltjes voor je prostaat.

nop nooit drugs genomen
tis erfelijk

Terug
Naar boven