Fitness Seller

info

Waardering
0
ik ben op zoek naar een kuurtje omdat ik nu na vijf jaar trainen stil begin te vallen, heb ik die jaren heel wat progressie gemaakt nu groei ik echter nietmeer/ heel langezaam. dus vond dat het tijd was om en te beginnen met as. alle infzo welkom wat taden julie mij aan? zelf had ik gedacht aan winstrol
dank op voorhand

ik raad je aan nog minimum 3 jaar te w8ten tot je voledig bent uitgegroeid
Voor je 21 ste kuren is none done en kan schadelijke gevolgen meebrengen die je later in je leven opduiken bv impotentie;)

• Topic Starter Topic Starter
ja dat weet ik uitraard ook wel maar is iets in mijn hoofd heb al meer dan half jaar en ga het toch zowiezo doen ik ken de gevolgen toch bedankt voor de post.

ja ok ,dan moet je het zelf ma weten , ik heb je gewaarschuwd

Maar dan kun je het evengoed goed doen he

week 1tem 6 40 mg winny ed
dan 2 weken nolva at 20 mg

klaar

sucses;)

dus je traint al van je 13? is best wel jong begonnen.. en sinds wanneer ben je begonnen met je voedingsschema? Want op zo'n leeftijd lijkt het me niet echt gemakkelijk om zoiets te volgen.. dus volgens mij kun je nog veel meer naturel behalen door een strikt voedingsschema te volgen..

En trouwens, je bent nog te jong, de risico's zijn groot, maar het blijft jouw lichaam. Zou er zeker nog een tijdje goed over nadenken, en eens goed rondkijken op de voedingssectie op dit board!

• Topic Starter Topic Starter
iok train nu 3 jaar met een deftigvoedinscheme
momenteel ben ik 1.88 95 kilo 7-8 vet huidplooimeter.
ik ga voor minstens 200 gram eiwitten per dag maar doel is 250-300
verspreid over 7 maaltijden.

Post eens je deftigvoedinscheme..

188 à 7% Bf? Eerst zien dan geloven ;)

Terug
Naar boven