MuscleMeat

Info

mottiti

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
107kg
Vetpercentage
Hallo

Ik vraag me af hoe je je eigen 'ideale' aas profiel zou kunnen bepalen zonder eerst alle stuff te moeten testen.

Daar komt nog bij dat ik ondertussen 31 ben, en mijn sociale context in gedachten moet houden ( kids, werk...)
En ik weeg zelf al 107 op 16%.

In hoeverre nemen jullie bvb leeftijd mee in keuze van producten?
Ik weet ondertussen wel dat je producten kan kiezen/ stacken naargelang je doel etc.

Zelf dacht ik aan een test only kuur, want wil niet ineens kweetniwat pakken :)
Maar gezien mijn leeftijd en bouw, eerder 500mg of ineens pakweg 1gr?

Ik zeg nu wel 500gr en 1gr, maar da's bij wijze van voorbeeld.

En waarom bvb geen test only?

Groeten

Wat is nou je vraag:D

Of je zonder het werkelijk te testen al iets kan zeggen over of een bepaalde AAS je waarschijnlijk gaat bevallen of niet denk ik ;)

Nouja om een start te maken kan ik alvast verklappen dat je deca waarschijnlijk niet gaat waarderen als je een hoog verpercentage hebt.

Als je nog niet eerder gekuurt hebt zal 500test jou héél erg bevallen. En jouw leeftijd is niet bijzonder relevant nog.

Zoals reeds gezegd 500mg test e p/w ga je meer dan goed op knallen.

• Topic Starter Topic Starter
Het was vnl de vraag in hoever lichaamsbouw en leeftijd een rol spelen in de keuze van aas.
Maar ook in welke mate jullie sociale context een rol speelt in die keuze.
Jullie zijn niet allemaal jonge snaken die kunnen pakken wat ze willen owv de sides.
Met mijn werk is het bvb niet echt ideaal alles te willen platnken wat ik tegenkom :)
Maar da's nu wel jammer, het zal toch een test only kuur worden :)

Alvast bedankt vr de antwoorden.

Had sowieso 500mg test e ew in gedachten voor 10 weken.

Cheerz

Waarom raden mensen hier altijd 500mg test aan? Toen ik de eerste keer ging kuren met 500mg test only verloor ik 3/4, en ja dat icm met een perfect dieet.
en dan houd je over? 3kilo? Toen ik ging kuren met 1000mg test de tweede keer, 8kilo aangekomen, 1kilo verloren.

Waarom raden mensen hier altijd 500mg test aan? Toen ik de eerste keer ging kuren met 500mg test only verloor ik 3/4, en ja dat icm met een perfect dieet.
en dan houd je over? 3kilo? Toen ik ging kuren met 1000mg test de tweede keer, 8kilo aangekomen, 1kilo verloren.

Wat een onzin man! Dus direct maar 1 gr dan? Als je nog nooit gekuurd hebt ga je zelfs knallen op 250mg/week...

Dus jij zegt dat je van 1gr percentueel meer gaat overhouden dan van 500? Van meelullen gesproken...

hangt af van persoon tot persoon of je goed gaat op 500..
ik zelf ging er niet zo goed op 5 kg gewonnen en 3 verloren dus....

Dus jij zegt dat je van 1gr percentueel meer gaat overhouden dan van 500? Van meelullen gesproken...

Van meelullen gesproken? Nou nee, zo ben ik niet anders had ik wel gezegd 500 genoeg toch? Maar ik heb verschillende mensen hun eerste kuurtje zien doen. Sommige waren bijdehand en gingen toch voor 1000mg, die uiteindelijk veel en dan ook veel meer resultaat boekten dan die op 500mg gingen. Dus ja, mee lullen? Nee niet echt, gewoon conclusies trekken vanuit je eigen omgeving denk ik.

Het was vnl de vraag in hoever lichaamsbouw en leeftijd een rol spelen in de keuze van aas.
Maar ook in welke mate jullie sociale context een rol speelt in die keuze.
Jullie zijn niet allemaal jonge snaken die kunnen pakken wat ze willen owv de sides.
Met mijn werk is het bvb niet echt ideaal alles te willen platnken wat ik tegenkom :)
Maar da's nu wel jammer, het zal toch een test only kuur worden :)

Alvast bedankt vr de antwoorden.

Had sowieso 500mg test e ew in gedachten voor 10 weken.

Cheerz

Gewicht speelt zeker een rol net als bij andere medicijnen. De vraag mbt omgeving en leeftijd snap ik goed. Zou dan van zeer androgene middelen afblijven; tren en bijv oxy. Al is het natuurlijk heel persoonlijk hoe je hier op reageert en mee omgaat. Afhankelijk van je doel wellicht een stack met eq.

• Topic Starter Topic Starter
Gewicht speelt zeker een rol net als bij andere medicijnen. De vraag mbt omgeving en leeftijd snap ik goed. Zou dan van zeer androgene middelen afblijven; tren en bijv oxy. Al is het natuurlijk heel persoonlijk hoe je hier op reageert en mee omgaat. Afhankelijk van je doel wellicht een stack met eq.

Thanks, zo een antwoord zocht ik. :)
Meestal worden de nog onwetenden afgeschoten als ze hier een vraag stellen :)

Cheerz!

Terug
Naar boven