XXL Nutrition

infrarood op laptop hoe aan?

hardcorebuilder

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
359
ik heb infrarood op mijn laptop
en ik gebruikte hem nooit.

nu dacht ik eens van, laat ik eens voor de lol een plaatje van mijn mob naar laptop verzenden.

maar nu heb ik ff rondgesnuffeld op mijn laptop.
maar hoe krijg ik in godsnaam mijn infrarood aan? :scratch:

greetz

lol no ****ing cleu man :p , heb geen laptop ... :)

Je infrarood staat ALTIJD aan. Zo is het ingesteld.
Het is heel simpel. Kijk eerst waar de infrarood zender/ontvanger is op je mobiel, dit moet je wel precies weten. Dan leg je dat precies tegen de infrarood ontvanger/zender van je laptop. Je klikt dan op verzenden via infrarood op je mobiel en je infrarood van je mobiel gaat automatisch aan. Je hoeft dus niet eerst infrarood aan te zetten op je mobiel. Dan wijst het zich vanzelf. Je computer geeft jouw via het scherm allerlei opdrachten zoals: computer x wil bestanden sturen naar je pc, mag dat? enz.
Het sturen van 1 foto duurt bij mij ongeveer 3 tellen. In het begin duurde het erg lang. Hoop dat het lukt. Succes.

• Topic Starter Topic Starter
jep hij doet het :D

whaha vet man :roflol:

lol no ****ing cleu man :p , heb geen laptop ... :)

wtf..... zeg dan niks hé :rolleyes:

Op je laptop staat meestal standaard al actief. Gewoon de telefoon ervoor houden en als het goed is krijg je vanzelf een melding in Windows dat ze elkaar 'zien'. Zo niet, dan moet je naar het configuratiescherm > draadloze verbinding. Daar kun je alles aanvinken op het tabblad Infrarood.

Terug
Naar boven