Fitness Seller

infraspinatus

frank10101

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
83kg
Ik ben momenteel een weekje aan het trainen. Ik deed dit hiervoor ook al een beetje, maar zonder warming up etc. En dat merk ik nu. Ik heb nu ongeveer 3 weken last van mijn infraspinatus (Rug/schouder) ik heb af en toe licht getraind, maar over het algemeen rust gehouden. Echter is de last er nu nog steeds. Wat raden jullie aan? gewoon naar de fysio? (wat mijn ouders onzin vinden) of gewoon nog even laten rusten?

Fysio. Even laten uitzoeken wat er aan de hand is.

• Topic Starter Topic Starter
de pijn is echter niet ondragelijk, maar ik voel hem af en toe wel vooral na gister toen ik oefeningen heb gedaan die op internet stonden of het inderdaad wel die spier was. Dus dan kan ik het best gewoon de fysio opzoeken?

Laatst bewerkt:
misschien even deze oefening proberen met dumbbells van een paar kg (3-5) en dan 3*10-12 ofzo. (kussen hoeft niet). Misschien is het een klein scheurtje en kan je de boel hiermee versterken. Als het daarmee neit weggaat zou ik zelf wel een fysio opzoeken. verder even de oefeningen die pijn doen lichter of niet doen.

rotator-cuff-exercise-12.jpg

Heb ook wel last gehad van dit soort pijntjes. Wat bij mij echt heel goed heeft geholpen is het behandelen van zogenaamde triggerpoints met een foamroller en/of tennisbal. Google maar eens!

• Topic Starter Topic Starter
oke bedankt voor de tips. Ik ga het allemaal eens proberen. Die triggerpoints heb ik ook op internet voorbij zien komen. Ik ga er wat mee doen!

Terug
Naar boven