MuscleMeat

****ing dip

RS099

Cool Novice
Waardering
0
fucking dip

hey mannen, ik heb al veel raad opgevolgd qua eten hier, want mijn voeding trok op geen kl...
ik heb in het verleden al gekuurd, maar slechte resultaten en geen nakuren met dus slechte voeding. ik kwam amper bij, ik ben 2M05 en weeg 91kg
maar het is nu ongeveer 4 maand geleden dat ik gekuurd heb, en ik voel me nog altijd gelijk shit. ik heb al multivitaminen genomen , maar werkt niet echt. en de weegschaal gaat ook niet direct omhoog...
doordat ik me slecht voel, kan ik ook niet meer optimaal eten. ik ben 4 weken bezig met voeding hier, had op 2 weken bijna 2kg winst, maar ben dan terug ziek geworden en ik geraak er maar niet bovenop. ik laat binnenkort mijn bloed trekken bij sportarts in de hoop iets te zien.
jullie geen suggesties om me beter te laten voelen?

Heb je goed nagekuurd de afgelopen keer? Kan zijn dat je niet goed hersteld bent. Maar je gaat je bloed checken... op testosteron waarde neem ik dan aan?

Je zou vitamine B12 kunnen proberen voor eetlust. Verder creatine om je wat meer energie gevoel te geven.

Er zijn er wel meer met een dip na het kuren en bij de een duurt het weleens langer om volledig te herstellen, weet niet hoe oud je bent maar hoe ouder hoe langzamer meestal.

vit B-12,zma,tribuls (zoek met Protodioscin) creatine/arganine(goeie combi is Xpand) dit alles moet al redelijk wat doen om je er bovenop te helpen combineer met een zeer goed voeding/trainings - schema en je bent er zo bovenop...evnetueel kun je na enkele maanden nog eens een (deftig) kuurtje samenstellen.

wat waren je vorige kuren trouwens...?

Johanneskruid en kavakava zijn de beste producten in zo'n situatie. ze hebben wel pas resultaat 3 a 4 weken na inname

of anders fenegriek, (fenugreek)

Denk dat de topicstarter het meer moet zoeken op het mentale vlak dan in extra supps of vitamines (al kunnen die ook een mentale boost geven, "the mind powers the body").

Voor je gaat kuren moet je al geaccepteerd hebben dat je daarna terug zal vallen. Dat scheelt een hele hoop qua motivatie als je dat al hebt gedaan.

yeah go see a shrink you freakin lunatic :D:D

MrJ zei:
Denk dat de topicstarter het meer moet zoeken op het mentale vlak dan in extra supps of vitamines (al kunnen die ook een mentale boost geven, "the mind powers the body").

Voor je gaat kuren moet je al geaccepteerd hebben dat je daarna terug zal vallen. Dat scheelt een hele hoop qua motivatie als je dat al hebt gedaan.

Dr Phil strikes again :thumbs:

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je MrJ opnieuw punten kan geven.

Terug
Naar boven