Als je gyno voelt opkomen, dus gevoelige knobbel onder de tepel? Of laat je die gyno lekker zitten tot na de kuur?
Share your methods!
Share your methods!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
begint het altijd maar dan ook altijd met gevoelige tepels?
Bij mij komen knobbels zonder dat de tepels jeuken, dus niet alleen op jeuk afgaan...
(maargoed, heb daar minder gevoel door operatie)
2 opties,
1. vanaf begin 10 mg tm eind kuur
2. vanaf moment van last krijgen, en dan ermee stoppen als de jeuk weg is
In het laatste geval neem ik altijd 20mg
Als je gyno voelt opkomen, dus gevoelige knobbel onder de tepel? Of laat je die gyno lekker zitten tot na de kuur?
Share your methods!
Ik heb nog geen gyno gehad maar ik denk dat ik anders al zou ingrijpen als ik gevoelige tepels zou krijgen, ik zou geen zin in gyno hebben namelijk.

mwa ik denk dat een mooie C cup jouw best zal staan![]()

ik voel helemaal niks maar had de laatste kuur wel flinke gyno. Een tijdje niks aan gedaan, toen toch maar begonnen met nolva (tijdens kuur), hielp niet. Ari, hielt niet. Toen heeft uiteindelijk femera het weg gehaald. Onder rechts zit nu (8 weken na kuur) nog een kleine verharding
Share your methods!
Als je echt knobbels voelt kan je tijdens je kuur wel al anti oestrogenen nemen zoals arimidex en femara. Maar bij gevoelige tepels niks doen dat trekt wel weg.