AndroidHealthClinic

Ingrijpen bij opkomende gyno, wanneer doen jullie het?

Zydrunas

Dutch Bodybuilder
Waardering
25
Als je gyno voelt opkomen, dus gevoelige knobbel onder de tepel? Of laat je die gyno lekker zitten tot na de kuur?

Share your methods!

Als je echt knobbels voelt kan je tijdens je kuur wel al anti oestrogenen nemen zoals arimidex en femara. Maar bij gevoelige tepels niks doen dat trekt wel weg.

begint het altijd maar dan ook altijd met gevoelige tepels?

bij gevoelige tepels actie ondernemen!

Bij mij komen knobbels zonder dat de tepels jeuken, dus niet alleen op jeuk afgaan...
(maargoed, heb daar minder gevoel door operatie)

Bij mij komen knobbels zonder dat de tepels jeuken, dus niet alleen op jeuk afgaan...
(maargoed, heb daar minder gevoel door operatie)

Kijk, deze ervaring is er dus ook.

Ik heb van mezelf al kleine verdikkingen achter tepels.
Nog nooit gekuurd
Zou wel keer test willen gebruiken ben alleen bang voor de gyno

Ik heb nog geen gyno gehad maar ik denk dat ik anders al zou ingrijpen als ik gevoelige tepels zou krijgen, ik zou geen zin in gyno hebben namelijk.

bij gevoelige tepels actie ondernemen!

Elke kuur heb ik gevoelige tepels, dan weet ik dat mijn kuur goed op gang is. Ik voel altijd of ik iets van verandering in weefsel zie of voel. Maar het blijft bij mij bij wat jeuk en gevoeligheid. Wel is het zo dat ik mijn laatste kuur vanaf week 6 mast mee had lopen. Masteron vind ik wat dit betreft een fijn middel naast test, minder vocht vasthouden en ook minder last van gevoelige tepels. Dit vanwege de milde anti oestrogene werking van mast denk ik.

ik voel helemaal niks maar had de laatste kuur wel flinke gyno. Een tijdje niks aan gedaan, toen toch maar begonnen met nolva (tijdens kuur), hielp niet. Ari, hielt niet. Toen heeft uiteindelijk femera het weg gehaald. Onder rechts zit nu (8 weken na kuur) nog een kleine verharding

ik voel helemaal niks maar had de laatste kuur wel flinke gyno. Een tijdje niks aan gedaan, toen toch maar begonnen met nolva (tijdens kuur), hielp niet. Ari, hielt niet. Toen heeft uiteindelijk femera het weg gehaald. Onder rechts zit nu (8 weken na kuur) nog een kleine verharding

ongveer zelfde probleem ongeveer gehad: zie mijn log:

http://forum.dutchbodybuilding.com/...en-fixe-progesteron-gerelateerde-gyno-287193/

femara was voor mij een hel... en het helpt niet als je hebt gekuurd met 19nor's...

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 09:14 ----------

Als je gyno voelt opkomen, dus gevoelige knobbel onder de tepel? Of laat je die gyno lekker zitten tot na de kuur?

Share your methods!

Hoi Zydrunas:

eerst en vooral zouden we wel eens willen weten met wat je kuurt, hoeveel en wat je bij de hand hebt liggen (want ongeacht wat je kuurt, moet je nadenken wat je bij de hand moet hebben) dus gelieve hier eerst wat meer info over geven.

dan pas kan gerichte feedback gegeven worden...

Ricco

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 09:19 ----------

Als je echt knobbels voelt kan je tijdens je kuur wel al anti oestrogenen nemen zoals arimidex en femara. Maar bij gevoelige tepels niks doen dat trekt wel weg.

400kg deadlift ->>> enorm doel.... vertel eens je historie over hoe jij uw doel zo hoog kunt stellen? zeker als je weet dat de grote toppers in uw gewichtklasse maar net boven de 320kg gaan.... zie Benny Verbeke (TOP van België)

Terug
Naar boven