MuscleMeat

Inject ja of nee?

jstaal

Cool Novice
Waardering
16
Lengte
1m84
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
Goedenmorgen beste dbb leden,

Ik heb even een vraagje betreft mijn kuur, ben 3 weken geleden begonnen met mijn eerste kuur 500mg test-e pw. Nu is het 3 weken lang prima gegaan, 1e week een goeie virgin muscle gehad dus lekker krom gelopen maar afgezien van dat geen problemen gehad tot deze week, heb helaas door de verlaagde weerstand een flinke buikgriep opgelopen en ben van maandag tot vandaag aan toe (4/5 dagen) behoorlijk ziek geweest en voel me eigenlijk sinds vandaag weer enigzins mens en in staat om mijn voeding weer fatsoenlijk op te bouwen.

Nu komt mijn vraag, vandaag (vrijdag) is mijn dag om te injecteren en zodoende is het dus de bedoeling om mijn 4e inject vandaag te zetten, lijkt het jullie verstandig dit vandaag al te doen aangezien ik nog steeds herstellende ben van mijn buikgriep of lijkt het jullie verstandiger dit een aantal dagen later te doen? Zit een beetje in een dubio wat dat betreft..

Ik hoor graag van jullie,

Jeff

Gewoon verder gaan ja en zsm weer genoeg eten

is wel handig om je bloedwaardes stabiel te houden inderdaad.. gewoon prikken

Inderdaad gewoon prikken!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de tips guys, dan gaan we hem vanavond weer lekker zetten ;) .. snel weer gaan eten als een beer, en dan als een speer vooruit hopelijk ;)

Terug
Naar boven