mounir90
Cool Novice
- Waardering
- 0
Hoeveel keer oraal dianabol kuren komt je lever echt in gevaar?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Latin spirit zei:daar is geen vast gegeven voor, kijk van 1 kuurtje zal je wel niet zo snel een kapotte lever krijgen maar als je vaker met dbol kuurt is het een ander verhaal natuurlijk, wil je geen risico lopen pak dan gewoon injects
gr
Michel

Latin spirit zei:ja, dbol inject lijkt me trouwens wel een keer interessant om te proberen! toch zie je weinig mensen die hier mee kuren
Leviathan zei:1x is al niet gezond. Maar goed dat zijn de afwegingen die je maakt.
Ik zou denken wanneer je 5x/jaar een dbol kuurtje neemt a 6 wkn, dat je lever toch binnen n aantal jaren aanzienlijke schade heeft opgelopen.
Leviathan zei:Is moeilijk aan te komen. In Mexico is het wel volop te krijgen (Revorvit b)

Elmo zei:'T is maar net wat je doelstelling is. 2 x per jaar een gemiddelde oral kuur (6 wkn)niet hoger dan 40mg lijkt me op basis van de literatuur geen enkel probleem. Gewoon 6 weken na een kuur je goed laten testen en voldoende tijd tussen de kuren plannen. Maar waarom zou een niet professional meer dan 1 x per jaar kuren? Injects zijn ook gevaarlijk al zijn ze minder schadelijk voor de lever.
Ook kom ik tot de conclusie dat DBol niet veel schadelijker is dan bijv. Winstrol als je weet waar je op moet letten.
Leviathan zei:De gehele chemische verbinding- methandrostenolone- is giftiger dan stanozolol.
Het gaat er niet alleen om dat bij beide er een methyl groep aanhangt , gaat om de verbinding in zn geheel.
Elmo zei:Daarvan zou ik graag de onderbouwing lezen. IK kan nergens bewijs vinden dat mg voor mg DBol giftiger is dan Winstrol of Adrol's.
Van de andere kant, zou je kunnen zeggen dat dianabol giftiger is dan anadrol aangezien je van oxymetholone een hogere effectieve dosis nodig hebt.
Leviathan zei:http://www.steroid.com/effect.php
Hier zijn de voor en nadelen van diverse aas in kaart gebracht.
Zoals je ziet heeft bij side effects:
anadrol: 5 sterren
dianabol: 3 sterren
winstrol: 1 ster
Daaruit kun je opmaken dat anadrol en dianabol veel meer negatieve mechanismen in je lichaam in werking zetten dan winstrol.
Van de andere kant, zou je kunnen zeggen dat dianabol giftiger is dan anadrol aangezien je van oxymetholone een hogere effectieve dosis nodig hebt. Wanneer je 50-100 mg dbol/lichaam neemt zul je veel eerder de negatieve sides tegenkomen. Laat staan dat het een aanslag op je lever is......
MrJ zei:Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant zijn er echter wel richtlijnen voor welke hoeveelheden van een AAS naw redelijke schade zullen toebrengen. Gemiddeldes enzo.
Maar het laten testen is idd het enige wat erop zit!![]()
Leviathan zei:http://www.steroid.com/effect.php
Hier zijn de voor en nadelen van diverse aas in kaart gebracht.
Zoals je ziet heeft bij side effects:
anadrol: 5 sterren
dianabol: 3 sterren
winstrol: 1 ster
Daaruit kun je opmaken dat anadrol en dianabol veel meer negatieve mechanismen in je lichaam in werking zetten dan winstrol.
De tabel die je aanhaalt deugt overigens voor geen meter.
Elke onderbouwing ontbreekt. Voorbeeld: wele dosis is het uitgangspunt? 50mg Dbol en 50 mg Adrol of 40mg tegen 150mg? Juist, dat maakt een wezenlijk verschil. Neem ook Proviron: geen anti-oestrogene werking volgens de tabel. Kenners weten wel beter, Proviron is een uitstekende anti-oestrogeen anabool. Dus deze tabel kun je beter niet als referentie gebruiken lijkt mij.
Elmo zei:Je conclusie is niet juist. Dit zegt iets over de effectiviteit van DBol t.o.v. anadrol, niet over de giftigheid. Mg voor mg is DBol gewoon het effectiefste AAS
Leviathan zei:Mijn conclusie is wel degelijk juist. Wanneer je anadrol neemt bij 50 mg/dag of je neemt dianabol op 50 mg/dag. Ik kan je verzekeren dat dianabol meer effect zal hebben, maar ook mg voor mg schadelijker is.
Verzekeren is 1 ding, onderbouwing/bewijs is een tweede. Ben een beetje wantrouwig zoals je merkt.
Als dat niet het geval zou zijn zou iedereen wel op 100 mg dbol/dag gaan zitten.
Dat is geen bewijsvoering. Als iedereen in de sloot springt.... Ik kan nergens rapporten of bewijsvoering vinden voor het tegendeel. Dat je van 100 mg per dag (6 weken onherrstelbare schade oploopt.
Dat niemand dat doet heeft volgens mij als oorzaak dat hogere dosis dan 40 a 50 mg op een dag GEEN ZIN hebbben, met andere woorden geen extra massa opleveren.
En de tabel kan als richtlijn gebruikt worden.Dat is heel wat anders dan een voorgekauwde effectiviteitstabel inclusief de daarbij behorende doseringen.
Voorgekauwd of onderbouwd?
De tabel zet mensen (newbies) op het verkeerde been vind ik. Kijk maar eens naar de haudbaarheid van de gewonnen massa. Bij DBol staat 1 ster. Onterecht zoals je ook zelf hebt ondervonden.
Aangezien dat laatste onmogelijk is heeft het geen zin daar op in te gaan:
Ieder lichaam reageert anders op een bep. dosering.