XXL Nutrition

injecten in pecs met insulinespuitje?

VincPiana

Cool Novice
Elite Member
Waardering
5
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
6%
Iemand ervaring met injecteren in de borst met insulinespuitjes? Voledig naaldje erin? of beter blijven doen met langere naald?

Oliebasis krijg je niet door zo'n naaldje denk ik. Maar als je waterbasis hebt zoals winstrol wel.

---------- Post toegevoegd Sun 2 Sep 2012 om 19:32 ----------

Als je met een insuline spuitje spuit moet natuurlijk het hele naaldje erin ja
... Moet sowieso overigens

• Topic Starter Topic Starter
Oliebasis krijg je niet door zo'n naaldje denk ik. Maar als je waterbasis hebt zoals winstrol wel.

---------- Post toegevoegd Sun 2 Sep 2012 om 19:32 ----------

Als je met een insuline spuitje spuit moet natuurlijk het hele naaldje erin ja
... Moet sowieso overigens

was naar het schijnt redelijk op te lossen met gear te verwarmen.
Vraag me eignlijk vooral af of het dn zeker in d spier komt...
Lag op een vetpercentage van 7 .. maar zit nu ookal iets hoger trug , +- 10 nu. zou het nog in de spier komen?

Ja joh gewoon het spuitje er even in laten zitten als je klaar bent. Maar olie gaat je niet lukken hoor. Of je moet wel echt verdomde hard persen. Lijkt me moeilijk iig

waarom in chest? Maar kan wel. Zijn er meerdere hier die het doen;)

snap niet dat mensen zo moeilijk doen, pak gewoon een oranje naald en prik hem erin die is zo dun en kort stelt niks voor

---------- Post toegevoegd Sun 2 Sep 2012 om 19:43 ----------

waarom in chest? Maar kan wel. Zijn er meerdere hier die het doen;)

ik zet ook af en toe in chest

Zal het volgende x is keertje testen met insulinespuitje en anders blijf ik ook gewoon voort doen met de andere naalden.

Mijn fout ik zie net dat blauwe naaldjes net zo dik zijn als insuline naaldjes. Moet dus makkelijk lukken. Een oranje naaldje betekent al meer druk zetten.

Mijn fout ik zie net dat blauwe naaldjes net zo dik zijn als insuline naaldjes. Moet dus makkelijk lukken. Een oranje naaldje betekent al meer druk zetten.

Word de 1st volgende x getest :Danders blijft het gewone naaldjes gebruiken no probem !

Maar hoe wou je aspireren?

Gaat prima hoor alleen moet je wel backloaden ipv optrekken met zo'n insulinenaald.

De trekker dus er helemaal uithalen (naar achter trekken), vervolgens met een andere normale spuit de juiste hoeveelheid erin brengen, trekker er weer in zetten en dan kan je injecteren. Optrekken gaat onwijs langzaam tot niet met een slinspuit door de grootte van de naald.

De trekker dus er helemaal uithalen (naar achter trekken), vervolgens met een andere normale spuit de juiste hoeveelheid erin brengen, trekker er weer in zetten en dan kan je injecteren. Optrekken gaat onwijs langzaam tot niet met een slinspuit door de grootte van de naald.

Kan het zo te horen eve goed bij de gewone naalden houden , bespaard me weer wat werk blijkbaar :D

Het is nog geen minuut extra werk hoor, zou geen normale naald in me borst willen jassen :rolleyes:

Goeie tip kerel ben namelijk van plan ook slinspuitjes te gebruiken voor winstrol

---------- Post toegevoegd Sun 2 Sep 2012 om 22:26 ----------

Dat backloaden is geen extra werk je moet sowieso altijd opzuigen met groen. Het scheelt je alleen een injectietube

---------- Post toegevoegd Sun 2 Sep 2012 om 22:27 ----------

Bij winstrol hoeft dat niet lijkt me trouwens

Terug
Naar boven