XXL Nutrition

injecteren blijft pijnlijk..

Kumquat

Novice
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
16%
Jongens..
Zal me even voorstellen, aangezien ik nieuw ben. Ben inmiddels 36 met een lengte van 1,86 en weeg 96kg. Ik loop al heel wat jaartjes in de sportschool rond met zijn ups en downs. Gebroken pols en en nekhernia en nog wat dingetjes. Maar dat komt met ouderdom zeggen ze, hahah. Heb in het verleden wel een aantal kuurtjes gehad en altijd was alles goed en zonder pijn. Nou ik alweer een tijd van mijn nekhernia af ben en weer fanatiek aant sporten ben, ben ik wedermaal een kuur begonnen. Nou is mijn vraag of er gasten zijn hier die bekend zijn met de fast rip kuurtjes waarbij alles in 1 vail zit gepropt!? Dacht dat het wel makkelijk was. Aangezien je het EOD moet spuiten en dan is 1ml beter als 3ml, dacht ik... Maar nou loop ik met een apenreet ala Kim Kardashian rond die ook nog eens zeer doet. Het is niet ontstoken, want het is niet vurig of wat en alles is steriel en schoon gedaan. Het is gewoon net of er een kudde paarden over mijn reet is gerent. Heb al in de wandelgangen gehoord dat het wel eens de hoge dosering of resolvements voor de problemen kunnen zorgen. Gaat dat uiteindelijk wennen of niet?? Want dan zat ik te denken om mijn quads erbij te betrekken.. Graag jullie professionele mening of tips hierover...
Alvast thanks...

Ik heb dat ooit ook wel eens gehad, maar toen was het wel ontstoken..
Hoe lang is dit al gaande? want soms komt dat rode vurige pas later.
Ik zou anders niet weten wat het is.
3ml in 1 spuit valt heel erg mee en zou niet zulke problemen moeten veroorzaken.

Ik meng 1ml fast rip met 1ml sustanon, hierdoor heb ik geen last meer van die pijnlijke plekken

Kan ook aan het merk liggen misschien eens switchen kijken of dat verschil maakt

• Topic Starter Topic Starter
Hahahaha.. Nee,niet ontstoken, want na 4 dagen begint ie weer bij te trekken. De pijn blijft er gewoon 3 dagen in zitten en ben geen jankertje. Daarom had ik mijn quads er al bij betrokken, maar die pijn is nog erger dan mijn reet. Maar dan ga ik ook sustanon erbij halen voor tegen de pijn. Zo'n tip was ik naar opzoek, ouwe. Had jij ook elke keer pijn na een dag na de injectie, Alkmaar072?? En welke sust pak jij erbij dan??

Merk mag niet, maar omdat de dosering zo hoog is in 1ml zitten er veel kristallen in , en dat doet pijn , door het mengen , lost het beter op denk ik.
Ik zet ook enkel in mijn schouders

Oke. En spuit je dan ook EOD met sust erbij!?

Klopt
Maar je kan ook een halve ml van beide zetten

Zorg dat je een goeie doorbloeding krijgt in de spier waarin je injecteert. Zorg ook dat je voldoende diep in de spier injecteert.

Zaken zoals douchen, massage, wandelen, lopen, fietsen en trainen na injectie maakten bij mij een wereld van verschil.

Jaja, idd. Al is het natuurlijk alleen om de pijn te verzachten. Maar kan dan natuurlijk ook voor een test prop erbij kiezen!!

Zorg dat je een goeie doorbloeding krijgt in de spier waarin je injecteert. Zorg ook dat je voldoende diep in de spier injecteert.

Zaken zoals douchen, massage, wandelen, lopen, fietsen en trainen na injectie maakten bij mij een wereld van verschil.
Ja, klopt als een huis. hoe langer je stil zit hoe stijver alles wordt idd. Maar doe alles wel wat je hierboven vernoemd!!

Oh ik had niet begrepen dat rip hogere dosering per ml is.
Ja dat doet pijn. Verdunnen met bijvoorbeeld bold zou veel helpen omdat bold geen kristallen heeft.

Oh ik had niet begrepen dat rip hogere dosering per ml is.
Ja dat doet pijn. Verdunnen met bijvoorbeeld bold zou veel helpen omdat bold geen kristallen heeft.
Aha... Hahhaha, geen probleem. Maar bold is dus een aanrader om mee te mixen!? Krijg je dan geen last van side effects?

Aha... Hahhaha, geen probleem. Maar bold is dus een aanrader om mee te mixen!? Krijg je dan geen last van side effects?
Tja.. elke steroide heeft wel sides he :p
Of je er gevoelig voor bent bij bold weet ik niet, maar 1ml bold zal wel geen kwaad kunnen.
Of je doet en halve ml bold.

zou zoizo meer afwisselen dan 3/4 x per week in je kont te zetten.

mengen met test/bold/mast

zou zeker niet voor test prop gaan veel mensen hebben hier ook pijn van.

zal inderdaad liggen aan teveel stof per ml, of aan de gebruikte solvent ene is daar gevoeliger voor, ander merk proberen kan verschil uitmaken of tandjes op elkaar.

warm douche en masseren zou mischien kunnen helpen maar mijn ervaring is dat als je behoorlijk pijn krijgt dat dat een reden heeft en masseren enz niet gaan helpen.

zou zoizo meer afwisselen dan 3/4 x per week in je kont te zetten.

mengen met test/bold/mast

zou zeker niet voor test prop gaan veel mensen hebben hier ook pijn van.

zal inderdaad liggen aan teveel stof per ml, of aan de gebruikte solvent ene is daar gevoeliger voor, ander merk proberen kan verschil uitmaken of tandjes op elkaar.

warm douche en masseren zou mischien kunnen helpen maar mijn ervaring is dat als je behoorlijk pijn krijgt dat dat een reden heeft en masseren enz niet gaan helpen.
Hoe bedoel je dan met meer afwisselen dan 3a4 keer per week??
En er zit natuurlijk al test, tren en mast in. Dus kan daar dan bold aan toevoegen? Das het beste in jullie ogen??

Bold kan heel goed bij die middelen.

Terug
Naar boven