Fitness Seller

injecteren

newinthegame

Freaky Bodybuilder
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
Weet niet of het al ergens besproken is maar vroeg me af wat beter is;

2x per week 3.5ml injecteren in bijvoorbeeld beide billen( 1 woensdag 1 zondag)

of 4x 1.75ml injecteren dus;

woensdag in beide benen 1.75ml en zondag in beide billen 1.75ml met het oog op scartissue ?

verder dan in benen/billen ga ik niet btw, dus geen schouder injecties enz.

Ik zou gewoon 2x3,5 doen. tot 4ML krijg ik vrij gemakkelijk in de glutes.

Tja dat wil je zelf he :p

Zowel in benen als glute gaat prima 5ml

• Topic Starter Topic Starter

tis meer dat ik een tunnelvisie had op massa.. maargoed heb mezelf even aan de tand gevoeld en wat vind ik mooier: 120/125+kg met 15-17% vet of 110kg met 10% of lager.

dan is het laatste mooier en praktischer.

dus wil even overleggen met maat van me maar hik nu tegen 5ml primo/50winny/500omnadren aan+ 5x in de week krachttraining en cardio aan.

Wat is dat toch ineens met die omnadren hier.
Je gaat niet ook elke dag een topic openen dan he??

ipv primo kun je ook gewoon tren nemen om bij je doel te komen ;)

Wat is dat toch ineens met die omnadren hier.
Je gaat niet ook elke dag een topic openen dan he??

ipv primo kun je ook gewoon tren nemen om bij je doel te komen ;)

haha k heb het al een poosje in de kast liggen dus zou het niet weten;p

weet ik pun maar aan tren wil ik nog niet beginnen..

1 of 2 kg gainen en procentje of 5 zakken zou zeker te doen moeten zijn hiermee.

ben inmiddels zwaar genoeg;p en waarom zou ik eigenlijk elke dag een topic openen?:p zon vraag als deze heb ik nog niet gezien hier;p

Haha er is vrij recentelijk iemand met omnadren aan de gang gegaan en die opende elke dag 5 help topics in de AAS sectie :roflol:

Haha er is vrij recentelijk iemand met omnadren aan de gang gegaan en die opende elke dag 5 help topics in de AAS sectie :roflol:

Hahah:p heb een idee van wie je bedoeld. Nee denk dat men kennis ver genoeg rijkt om zulke vragen niet te hoeven stellen.

Kzou Omna EOD zetten om de korte esters. Nu lees ik hier meer mensen die Sust enzo bijv E7D zetten dus misschien denk ik daar raar over :P

Kzou Omna EOD zetten om de korte esters. Nu lees ik hier meer mensen die Sust enzo bijv E7D zetten dus misschien denk ik daar raar over :P

Nee geef je gelijk maar doe toch elke 3 dagen, langzaam wennen aan het prikken hea.. ( aan vaker dan 1x per week)

Terug
Naar boven