Fitness Seller

injecteren

SCOOZY

Cool Novice
Waardering
0
Ik zat hier te lezenhttp://forum.dutchbodybuilding.com/aas/#Beginner1

Trek de zuiger een paar seconden terug, totdat je er zeker van bent dat er lucht in de spuit wordt getrokken, en geen bloed, want dan zit je in een bloedvat, en dit kan leiden tot de ernstigste complicaties, zelfs tot de dood. Vooropgesteld dat er geen bloed in de cilinder komt, dan druk je de zuiger langzaam en gelijkmatig leeg, totdat alle olie is geïnjecteerd.

Nou vat ik m niet helemaal,als ik dan ga spuiten spuit je de opgezogen lucht toch weer je bil in !Dit is toch niet goed als er lucht inzit ...

Hier zit een luchtje aan...... Wie eerst...>

Das een goeie wel eigenlijk maar zolang je geen bloedopzuigt dan komt de lucht/anabolica in ieder geval niet in je bloedbaan en daar gaat het om;)

Als geen bloed trekt bij het aspireren trek je ook vooral vocht de spuit in en amper lucht

• Topic Starter Topic Starter
Oke ik begrijp m,maar doen jullie dat elke keer als je er 1 zet ?
Ik heb t wel een aantal keer zien doen maar heb nog nooit iemand de spuit
zien terugtrekken...

Ja gewoon elke keer even doen.

Kleine moeite toch?

Kleine moeite, groot plezier! :)

doe het elke keer zelfs als ik met een insulinespuit zet is een kleine moeite he

Het is eigenlijk zelf geen lucht wat je tijdens aspireren optrek maar het is vacium (als je het goed doet) als je dan de spuit losloaat schiet het ook meteen weg.

het kan zelfs zijn dat wanneer je bloed opzuigt en dan de spuit eruit haalt om op een andere plek te prikken, je een gigantische fontein bloed tegenkomt. (zelf meegemaakt)

Tuurlijk kleine moeite zal t ook zeker wel doen...
tis voor je eigen veiligheid denkk..
maar is dit eig. niet meerendeels voor in de been injecteren,of maakt t niks uit??

Het is niet specifiek voor in het been.
Door je hele lichaam lopen aderen dus je kan altijd in 1 zitten:)

Infinity heeft je al alles gezegt die jij moet weten.

Altijd aspireren. Zoals eerder gezegd aspireer ik ook met een insulinenaald gewoon. Zorg ervoor dat je gewend raakt aan als de spuit erin gaat dat je eerst terug trekt. Heel af en toe wil ik tijdens het injecteren wel een bewegen en dan beweegt de naald soms ook. Dan doe ik gewoon heraspireren. Kleine moeite en zoals eerder gezegd groot plezier. Want je hebt geen zin aas-hoest en zeker niet in lucht in je aderen.

• Topic Starter Topic Starter
Duidelijke zaak:thumbup:

Terug
Naar boven