AndroidHealthClinic

Injectie Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwinrt

Cool Novice
Waardering
0
Hallo, kan er geen Injectie topic worden gemaakt met verslagen van mensen die de eerste keer Zelf hebben Geinjecteerd.

Ik heb nu spuiten van 0.7 x 40 gezien en ze zien er gruwlijk groot uit.
zou best bang zijn om die in me kont te drukken.

gr Erwin

In wat voor opzicht bedoel je dat?

Wat iedereen zn ervaringen zijn met de eerste keer prikken ofzo?

Ik denk dat iedereen hetzelfde heeft;we zijn allemaal bang geweest die eerste keer en daarna gaat het steeds makkelijker.

Kwestie van wennen,kerel.

• Topic Starter Topic Starter
ja ik bedoel de ervaringen van de eerste keer.
ik lees ook overal wel dat het niets voorsteld, maar toch.. de eerste stap zetten is best moeilijk.

Stelt niets voor alleen de eerste keer zou ik het iemand laten doen, later lekker zelf doen.

erwinrt zei:
ja ik bedoel de ervaringen van de eerste keer.
ik lees ook overal wel dat het niets voorsteld, maar toch.. de eerste stap zetten is best moeilijk.
Ik zette die spuit erin en bij het aspireren trok heel mijn darmen mee. Toen werd het zwart voor mijn ogen en ik viel bijna flauw. Ik wilde mijn darmen terug mijn lichaam in drukken, maar toen brak de naald af. Dus ben ik met een pincet gaan pulleken om die naald er weer uit krijgen, maar ik was vergeten het pincet te ontsmetten en toen kreeg ik een enorme infectie. Die een paar dagen later van de druk kapot spatten, waardoor heel de kamer vool met pus lag. :D

Nu serieus ik weet niet wat voor iets je wil horen maar er valt vrij weinig over te vertellen dan dat je misschien even staat te trillen. Komt goed!

Big Steve zei:
Stelt niets voor alleen de eerste keer zou ik het iemand laten doen, later lekker zelf doen.

Dat is uitstel van executie,bro...

Denk dat ie er beter meteen overheen kan stappen en de eerste zelf gaat doen(als ie 100% zeker weet hoe het moet dan)zodat je sneller went aan dat proces.

Ik moet er niet meer aan denken dat ik het door iemand anders zou moeten laten doen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven