MuscleMeat

Injectiemoment

abel1977

Novice
Waardering
0
Weet iemand of het uitmaakt om op rustdagen te injecteren of voor trainingen, na trainingen, etc...
Wat is het verstandigst, effectiefst, etc....
Het gaat om sustanon trouwens.

Greets

Wanneer je maar wil, maakt weinig verschil.

abel1977 zei:
Weet iemand of het uitmaakt om op rustdagen te injecteren of voor trainingen, na trainingen, etc...
Wat is het verstandigst, effectiefst, etc....
Het gaat om sustanon trouwens.

Greets

je moet zorgen dat tijdens je hele kuur je bloedwaardes zo stabiel mogelijk blijven. Aangezien a.s een hele tijd na injecteren werkt, (hangt af van de halfwaarde tijden) maakt het moment van injecteren niet uit volgens mij. Misschien is het niet zo slim vlak voor het trainen i.v.m geirriteerde spuitplekken..

O juist voor de training injecteren zodat je de spiergroep waarin je de inject zet goed doorbloed wat bevoordelijk is voor de opnamen en vooral tegen de irritatie de dag erna.

MrJ zei:
O juist voor de training injecteren zodat je de spiergroep waarin je de inject zet goed doorbloed wat bevoordelijk is voor de opnamen en vooral tegen de irritatie de dag erna.

Dat het vooral goed is tegen de irritatie de dag erna ben ik het niet met je eens. (of ik begrijp je niet goed dat kan ook)

Maar juist als je injecteert voor de training (ik zeg niet dat het niet goed is en het geldt trouwens alleen voor de eerste of eerste 2 injecties) en je traint die bewuste spiergroep dan kan ik je garanderen dat je de dag erna flink pijn hebt. Het voelt aan als een grote blauwe plek en is pas na 2 a 3 dagen over. Dit hebben mijn vrienden ook ervaren.

Vervolgens heb ik geexperimenteerd en mn eerste injectie (in de volgende kuur) gezet voor het slapen gaan en heb gemerkt dat ik de volgende dag helemaal geen last/irritatie had.

• Topic Starter Topic Starter
Thanx..

Ik heb 'm vanmiddag 1 uur voor het trainen gezet en ik moet zeggen dat ik geen last van stijfheid of een beurs gevoel heb.
Ik probeer de volgende voor het slapen gaan...kijken wat ik dan merk.

Ik zet altijd paar uur voor de training.. Om een of andere reden als ik test zet dan merk ik dit wel in de training erna.

Suat zei:
Dat het vooral goed is tegen de irritatie de dag erna ben ik het niet met je eens. (of ik begrijp je niet goed dat kan ook)

Maar juist als je injecteert voor de training (ik zeg niet dat het niet goed is en het geldt trouwens alleen voor de eerste of eerste 2 injecties) en je traint die bewuste spiergroep dan kan ik je garanderen dat je de dag erna flink pijn hebt. Het voelt aan als een grote blauwe plek en is pas na 2 a 3 dagen over. Dit hebben mijn vrienden ook ervaren.

Vervolgens heb ik geexperimenteerd en mn eerste injectie (in de volgende kuur) gezet voor het slapen gaan en heb gemerkt dat ik de volgende dag helemaal geen last/irritatie had.

Tsja, ik ben er nu ook mee aan het expermiteren en ik ben er zelf ook niet 100% uit. :)

Maar de ene keer vlak voor trainen in de te trainen spiergroep gaat redelijk, de andere keer het blauwe plek gevoel wat ik normaal anders ook zou hebben. Idem voor het slapen.

Moeilijk allemaal. :p

Als je echt pijnlijke spuitplekken krijgt moet je wat voorzichtiger injecteren.. Ik heb meestal maar een paar uur een licht gevoelige plek. De dag erna zou ik bij wijze van spreken weer daar kunnen injecteren.

Ik zet altijd voor de training en heb er ook tijdens de training geen last van.

wat k bij mn vorige kuur heb gehad is dat een oude injectiespot weer open schoot bij de legpress auuuuw dit was een zeer pijnlijke ervaring heeft iemand anders dat ook welles gehad?

Gegroet allen. ;)
Mischien een dom vraagje maar kan ik Sustanon rechtstreeks in de biceps en triceps injecteren,zo ja welke naalden gebruik ik dan? ???
Groeten pharaoh

Alles kan maar of het nou zo slim is? Mag ik vragen waarom je dat uberhaupt zou willen doen? Jas die naald gewoon in je reet, gaan met die banaan :)

Terug
Naar boven