Fitness Seller

injectievraag

avg

Competitive Bodybuilder
Waardering
64
Vraag met een beetje spoed
Ik zit nu met de naald in mijn been alleen als ik terugtrek dan komt er eerst lucht aleen de spuit gaat weer terug als ik loslaat naar het begin toen er enkel vloeistof in zat, is dit goed?
Kan ik het spul inspuiten?

is normaal. Als je goed hebd geprikt, (niet in een bloedvat) is die lucht gewoon een vacuum dat je trekt. geen bloed te zien? spuiten!!

Gewoon spuiten

• Topic Starter Topic Starter
Äls je bloed trekt komt het er dan heel soepel in?
Ik heb met een 0.6 x 25 in mijn been geinjecteerd?

Ik vond het opnemen van het vloeistof vanuit de flacon naar de naald ook al zo moeizaam gaan.
Behalve de test kwam er ook best wel wat lucht in dus ik heb meer olie opgezogen en wat teveel was terug gespoten tesamen met de lucht.
Alleen vond het zo raar dat het vacuum trekt terwijl op de youtube filmpjes het allemaal zo simpel gaat.
Maar dat is dus normaal?
I

Tevens had ik ook verwacht dat ik het zou merken als ik in een spier zat, de eerste keer zette ik hem in mijn schouder echter kreeg ik met 1 hand de zuiger niet terug getrokken.
En ik voelde geen pijn of gevoel dat ik in een spier zat, voelen jullie dat wel als je in de spier zit?

Dus eruit gehaald, andere naald erop wat vloeistof weg gespoten en een blauwe naald gepakt voor in mijn been.
Heb nu echter wel ipv 1.5 maar ongeveer 1.1 ml erin zitten :o

0,8 X 40 IS beter voor been

opzuigen hoe groter hoe makkelijker

als je druk op je zuiger hebt tijdens het aspireren dan zit je in het spierweefsel .
verder kan je beter voor je been 0,8/40mm gebruiken , tenzij je weinig vet kan het ook wel met 06,25mm. bij je been moet je wel de juiste plek vinden waar het kan want het is zeg maar in het middenstuk van je quads, zit je hoger raak je gegarandeerd een zenuw wat een lelijke schok geeft , lager zelfde verhaal. en opzuigen van het vloeistof doe je natuurlijk met een 0,8/40mm naald helemaal met dikkere substanties als test of bold etc.
winny en test p kan nog wel met een 06,25mm

vacuum gedoe, je zit goed gewoon door prikken

Het opzuigen heb ik met een 0,7 x 40 naald gedaan.
Ik schrok eerlijk gezegd van hoeveel druk je moet zetten tijdens het aspireren, op de youtube filmpjes gaat het allemaal zo soepel.

Ik had verwacht dat ik de spier moest voelen bewegen om iets dergelijks, vandaar dat ik toen ik de eerste keer met een 0.5 x 16 naald in mijn schouder zette hem terug haalde en besloot om hem in de been te zetten omdat je dan zelf er toch beter voor zit met aspireren.

Ik hoop dat het de volgende keer soepeler gaat en dan zet ik hem meteen in mijn been ipv schouder.
Het prikken zelf is met toch enigzins meegevallen, nu nog de handigheid krijgen met het aspireren.

Wat voel je eigenlijk als je in het vet zit?
En als je in een ader zit hoe makkelijk trek je bloed mee in de spuit?
Gaat dat makkelijk als bv de olie zelf in de spuit trekken?

Het opzuigen heb ik met een 0,7 x 40 naald gedaan.
Ik schrok eerlijk gezegd van hoeveel druk je moet zetten tijdens het aspireren, op de youtube filmpjes gaat het allemaal zo soepel.

Ik had verwacht dat ik de spier moest voelen bewegen om iets dergelijks, vandaar dat ik toen ik de eerste keer met een 0.5 x 16 naald in mijn schouder zette hem terug haalde en besloot om hem in de been te zetten omdat je dan zelf er toch beter voor zit met aspireren.

Ik hoop dat het de volgende keer soepeler gaat en dan zet ik hem meteen in mijn been ipv schouder.
Het prikken zelf is met toch enigzins meegevallen, nu nog de handigheid krijgen met het aspireren.

Wat voel je eigenlijk als je in het vet zit?
En als je in een ader zit hoe makkelijk trek je bloed mee in de spuit?
Gaat dat makkelijk als bv de olie zelf in de spuit trekken?

gast je maakt je veel te druk om niks . als de naald erin steekt en het ineens wat moeilijker gaat dan zit je in je spier, is tog duidelijk genoeg?
en maak je niet zo druk om dat aspireren gedoe en dat alles op youtube zo makkeijk lijkt is omdat jij er naar kijkt en niet er zelf mee bezig bent , zit allemaal tussen je oren. bloed trek je heel makkelijk meestal hoef je niet eens te aspireren en het bloed stroomt in je spuit. dus je zal echt wel door hebben als je in een bloedvat zit zo stom kan je niet zijn. je had je beter moeten inlezen wat betreft injecteren , je weet alleen hoe je het uit je vial moet trekken en zetten meer weet je niet. werk je wel steriel?

Ja dat wel.
Eerst de handen wassen, spulletjes klaarzetten, flacon desinfecteren met alcoholdoekje, naald plaatsen (zonder de naald aan te raken), na het opzuigen de naald voor een nieuwe vervangen en voor het plaatsen de plek van de injectie met een nieuw alcoholdoekje desinfecteren.

Het is ook voornamelijk door de angst voor naalden waardoor ik dus bang dat ik dus wat verkeerd doe.
Normaal gesproken als ik bloed moet prikken of een spuit krijg bij de dokter/ziekenhuis en ik weet dat van te voren lig ik dus ook echt dagen tot een week van te voren snachts wakker :o
Daarom gaat het ook niet echt allemaal zo soepel omdat ik me daar overheen moet zetten en onzeker raak :o

Bedankt nog voor de snelle reactie's!

Laatst bewerkt:
Ja dat wel.
Eerst de handen wassen, spulletjes klaarzetten, flacon desinfecteren met alcoholdoekje, naald plaatsen (zonder de naald aan te raken), na het opzuigen de naald voor een nieuwe vervangen en voor het plaatsen de plek van de injectie met een nieuw alcoholdoekje desinfecteren.

Het is ook voornamelijk door de angst voor naalden waardoor ik dus bang dat ik dus wat verkeerd doe.
Normaal gesproken als ik bloed moet prikken of een spuit krijg bij de dokter/ziekenhuis en ik weet dat van te voren lig ik dus ook echt dagen tot een week van te voren snachts wakker :o
Daarom gaat het ook niet echt allemaal zo soepel omdat ik me daar overheen moet zetten en onzeker raak :o

Bedankt nog voor de snelle reactie's!

ik begrijp je angst voor naalden , hebben veel mensen maar daar moet je overheen zien te komen anders beter stoppen. en nog iets ; als je komende dagen last krijgt van injectiepijn open dan geen topic van waarom je pijn hebt want dan krijg je geheit reacties die je niet wil. ik begrijp je onzekerheid het is ook een heel gedoe , en natuurlijk heb je gelezen dat als je in een bloedvat injecteerd kans is dat je dood gaat, maar je zult zoiezo merken als je in een bloedvat zit tijdens het zetten. maak je er niet te druk om je hebt een sticky ; injecteren hoe en wat'' lees die maar eens goed door.

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 20:59 ----------

oh nee hij wist natuurlijk niet hoe die moest zetten ?

wat een k*tpost

"Ik zit nu met de naald in mijn been alleen als ik terugtrek dan komt er eerst lucht aleen de spuit gaat weer terug als ik loslaat naar het begin toen er enkel vloeistof in zat, is dit goed?"

Hij wist het?

Idd, ik steek die 0,8 x 40 alleen niet volledig in me been, maar 3/4

Stel je voor naald in been en de ader zit 2 mm onder de punt naald. Je aspireert en trekt geen bloed op. Vervolgens druk je de spuit in en heb je niet door dat door het drukken de naald een paar mm dieper gaat. Vervolgens spuit je dus wel in een ader.

Daarom spuit er helemaal in aspireren en dan spuiten. Indien nodig voor je been dan een kortere naald pakken.

Voor billen ben ik voor 0,7x8 en voor benen iets kortere naald en evt nog ietsje dunner.

@ Brakus, ik hoop dus dat ik mezelf over het injecteren heen kan helpen.
Hoop daardoor ook van die angst voor naalden/spuiten heen te komen.
Op dit moment heb ik geen injectiepijn of dat het gevoelig is of iets dergelijks, ook niet als ik over mijn been wrijf.

@ Yogi dat ik lucht zou zuigen had ik wel gelezen alleen dat het vacuum zou zuigen wist ik dan weer niet.
Ik heb al meerdere filmpjes bekeken, maar dit is ook een erg duidelijk filmpje, thanks.

@ Ymiur je bedoeld zeker 0,7 x 40?
Ik heb althans geen naalden gezien op de bestelsite van 8 cm waar ik de mijne bestelde.

Terug
Naar boven