MuscleMeat

Inname Anavar

ronaldo

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,
Hoe neem ik het beste anavar in....verdeeld over de dag?
Of neem ik ze best 1 keer per dag.
Ik ga 30 mg per dag nemen en ze worden 5 mg.

Tabletten altijd verdelen over de dag (heeft te maken met halfwaarde-tijden).
Neem ze direct na de maaltijd voor betere opname en als je last krijgt van je maag of darmen, 2 uur na de maaltijd.

succes

Xtreme_BODY zei:
alleen 30mg per dag zal weinig effect hebben.
Wat een onzin, dat weet je niet. Zoals ik al eerder zei, ieder lichaam is anders.

@Ronaldo: halfwaardetijd is 9 uur, neem ze dus in 2en of in 3en. (ikzelf om 08.00 en 20.00) Laag inzetten :thumbs: Uppen kan altijd nog als de resultaten niet naar je tevredenheid zijn.

30-50 mg klopt! En gecombineerd met andere AS zoals deca en test, kan de dosis voor mannen zelfs wel omlaag naar min.25 mg

• Topic Starter Topic Starter
Xtreme_BODY zei:
alleen 30mg per dag zal weinig effect hebben.
Het is alleen voor extra kracht en geen extra spiermassa(mag wel maar moet niet)...het is voor men andere sport...dus dacht ik dat 30 mg wel genoeg is.
Ik kan nog altijd verhogen als de kracht uitblijft

• Topic Starter Topic Starter
Dani zei:
Wat een onzin, dat weet je niet. Zoals ik al eerder zei, ieder lichaam is anders.

@Ronaldo: halfwaardetijd is 9 uur, neem ze dus in 2en of in 3en. (ikzelf om 08.00 en 20.00) Laag inzetten :thumbs: Uppen kan altijd nog als de resultaten niet naar je tevredenheid zijn.

Bedankt voor de info

ronaldo zei:
Het is alleen voor extra kracht en geen extra spiermassa(mag wel maar moet niet)...het is voor men andere sport...dus dacht ik dat 30 mg wel genoeg is.
Ik kan nog altijd verhogen als de kracht uitblijft

voor kracht kan je beter tren samen met wintrol nemen.

Terug
Naar boven