XXL Nutrition

inname d-bol

mo76

Novice
Waardering
0
beste mensen ik hoorde net van iemand dat je als je dianabol gebruikt alles moet innemen voor je trainen,dus bijvoorbeeld als je om 18.00 traint en je zit op 6 d-bol per dag,s morgens 2 middag 2 en voor je trainen 2.is dit waar graag jullie mening.

Verdelen over de dag ivm giftigheid, en omdat het een vrij korte levensduur heeft.

Bijna goed Maus. Verdelen omwille van de stabiele bloedwaarde als gevolg van de halfwaarde tijd van 3,5 tot 6 uur van DBol. 10 mg zorgt voor 5 x hogere testo-waarde (piek)i je bloed. Verdelen zorgt ervoor dat je bij die waarden in de buurt blijft en een constantere bloedspiegelwaarde hebt.

NB ik neem aan dat je 5 mg tabletten hebt?

BigMaus zei:
Verdelen over de dag ivm giftigheid, en omdat het een vrij korte levensduur heeft.

Laatst bewerkt:
Wat een gedoe met die zooi zeg :p

Toch maar weer afraden dan?

Die dboll word weer een hele hype hier geloof ik...is het toevallig in de aanbieding???

ja is weer zoiets waar je verschillende dingen over hoort... zijn ook mensen die beweren dat je het beter in 1x kan innemen dan zou er minder "verloren" moeten gaan.. en dan heeft je lichaam natuurlijk een flinke piek dbol in 1x...

maarja ik ben zelf ook meer voorstander van het versprijden van de dosis over de dag om stabiele bloedwaarders te hanteren..

Terug
Naar boven