Fitness Seller

inname van 1000iu B12?

Croupier

Cool Novice
Waardering
0
Jongens ik heb 20 ampullen van B12 besteld van 1000iu per ampul.
Nu mijn vraag,om de hoeveel tijd moet je die zetten voor optimale werking?
Ik hoorde om de dag van iemand,maar op internet lees ik dat het voor bepaalde patienten maar eens per week word gezet.Jullie opinie graag!

Je kunt ze de eerste twee weken om de dag zetten :eek:, daarna twee weken niet :nope: ...........na die twee weken niet, ga je over op 1x p.w. 1 ampul.
Twee weken op twee weken af :thumbs: .

ik drink mijne altijd op , in de apotheek zeidern ze dat dat hetzelfde was, maar hier lees ik dat dat bijlange zo goed niet is?

greetz

ik wil ook b12 bestellen! wijchen ligt in belgie zeker?? ;)

• Topic Starter Topic Starter
hahaha nee wijchen ligt niet in belgie maar in gelderland tegen nijmegen aan.Je kunt op google gewoon zoeken op b12 depot,en er volgen verschillende sites waar je het online kan bestellen.maar je zou als je in de buurt van duitsland bent ook gewoon een apotheek binnen kunnen lopen.succes

online apotheek in duitsland verkoopt ze ook
[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar] kijk hier maar eens is een ned. site en je kunt hier gewoon bestellen ;)

zie alleen tabs staan

bencher zei:
ik drink mijne altijd op , in de apotheek zeidern ze dat dat hetzelfde was, maar hier lees ik dat dat bijlange zo goed niet is?

greetz

Het idee achter injecteren is dat het de maag niet passeerd, waardoor er meer opgenomen wordt. Dus het drinken heeft weinig nut, dan kun je net zo goed tabletten nemen waarmee je dus niet hetzelfde effect behaald als met tabletten.

bencher zei:

greetz
je moet toch geen genie zijn omdat door te hebben zekers? :rolleyes:

nee maar ik vraag het aan de dokter en die zegt me maar neen jongen dat is praktisch hetzelfde, ik ben geen deskundige op het gebied van vitamines dus ik geloofde hem.

Terug
Naar boven