Fitness Seller

INSL3 als kwantitatieve bepaling voor de functionele status van de Leydig cellen

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Supplementen Anabolen Technologie Wetenschap 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.804
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Laatst bewerkt:
Bedankt voro het interessante artikel.

Dus tl;dr:
hCG tijdens kuur helpt met herstel door reactiveren van Leydig cellen in testicles, INSL3 kan gemeten worden om de maatte van 'herstel' te meten rekening houdend met 135 voor normale mannen en een waarde van 85 voor mannen met een afwijking.

Kan je INSL3 gewoon aanvinken bij een standaard bloedtest? Heb nog nooit zo'n document gezien waar je dit kan aanvinken.

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
enorm respect voor al de kennis die jij hebt rond alles wat betreft aas..!

+1
Heb al meerdere PM's weg gedaan naar de grote bazen.
Ik wil er voor zorgen dat de TS mod word in de AAS sectie.

Heb niks gehad van je hoor.

Wat voor meer waarde zou de modfunctie hebben als getxxl mod word? Dat snap ik niet zo eigenlijk.

Een mod doet niets anders dan de regeltjes naleven, die zijn niet zo ingewikkeld als de leydigcellen hoor hahaha.

Getxxl heeft al een nieuwe functie hier, namelijk mij voor dik uitmaken sinds Killy druk is met zijn radicalisering, wat hij uitstekend doet trouwens...heel vindingrijk. Voorbeeldje: een karma berichtje in dikke vette letters. Veel beter als Killy.:)

Daarnaast heeft getxxl dan helemaal geen tijd meer voor dit soort interessante topics, is tie druk met schijt en pis pic's ruimen en "boehoehoe hij pest mij" rapportages.

Laatst bewerkt:
Tremendes is dan ook geen grote baas maar een dikke baas.

Tremendes is dan ook geen grote baas maar een dikke baas.

Jep..en je zal wel degelijk ook langs mij moeten, dus dat word een flinke wandeling..

Zorg je bij aanvang dat je wel goed in de leydigcellen zit en je een shake-je bij je hebt?

Heb niks gehad van je hoor.

Wat voor meer waarde zou de modfunctie hebben als getxxl mod word? Dat snap ik niet zo eigenlijk.

Een mod doet niets anders dan de regeltjes naleven, die zijn niet zo ingewikkeld als de leydigcellen hoor hahaha.

Getxxl heeft al een nieuwe functie hier, namelijk mij voor dik uitmaken sinds Killy druk is met zijn radicalisering, wat hij uitstekend doet trouwens...heel vindingrijk. Voorbeeldje: een karma berichtje in dikke vette letters. Veel beter als Killy.:)

Daarnaast heeft getxxl dan helemaal geen tijd meer voor dit soort interessante topics, is tie druk met schijt en pis pic's ruimen en "boehoehoe hij pest mij" rapportages.

Toevallig dat ik jouw dan heb overgeslagen. maar je snapt mijn punt wel.
Kunnen we ergens onder 4 ogen praten, naast pm'en? ... Wil wel het een en ander kwijt over bepaalde dingen.

getXXL heeft (ondanks zijn slechte dagen, wat iedereen hier op het forum heeft) wel degelijk een meerwaarde aan dbb kwa kennis. Dat weet jij, dat weet ik, en dat weten meerdere mensen.
Ik snap wat je bedoeld kwa "regeltjes naleven", maar toch, en beetje niveau met de orde van de dag is geen ramp lijkt me zo.

Toevallig dat ik jouw dan heb overgeslagen. maar je snapt mijn punt wel.
Kunnen we ergens onder 4 ogen praten, naast pm'en? ... Wil wel het een en ander kwijt over bepaalde dingen.

getXXL heeft (ondanks zijn slechte dagen, wat iedereen hier op het forum heeft) wel degelijk een meerwaarde aan dbb kwa kennis. Dat weet jij, dat weet ik, en dat weten meerdere mensen.
Ik snap wat je bedoeld kwa "regeltjes naleven", maar toch, en beetje niveau met de orde van de dag is geen ramp lijkt me zo.

Nee hoor maar hij post hier toch? Of je moet een moderator functie als een soort van erkenning/beloning zien???

Ontopic! (Is een stukje vakmanschap huh?)

.

Laatst bewerkt:
Ik bedoel hmg zal alleen maar meer helpen.

Heb je ziekenhuis ook gemaild?

Nope, bedrijven als medimark. Maar volgens mij ben ik beter af als ik direct een klinisch chemisch laboratorium mail.

.

Laatst bewerkt:
Interessant topic bro

.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
Puik stukje werk!
Wat ik me echter afvraag, deze INSL3 meting is toch alleen relevant bij kuurders?
Net zoals een hoge LH waarde niet gelijk staat aan een x waarde nmol/L test staat een correcte waarde van INSL3 tussen een aanvaardbare range toch ook niet gelijk aan een x waarde test?
M.a.w. is dit alleen interessant om te weten of je herstellende bent na een kuur en je testes je productie weer oppakken zonder van de variabelen van een testosteron meting afhankelijk te zijn?

Natuurlijk hebben wij er in dit geval nog zeer veel baat bij maar wanneer dit niet relevant is voor de normale medemens zal deze bloedtest niet snel van de grond komen lijkt mij.
Correct me if im wrong.

Terug
Naar boven