MuscleMeat

"Inslaan" van injects

Conversion

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m93
Massa
91kg
Iets is me onduidelijk, als ik vandaag begin met test e te injecteren is er vanaf dat moment een hoge hoeveelheid exogene test aanwezig.

Waarom heeft een inject dan toch enkele weken nodig voor hij "inslaat", je iets begint te merken..?

Ik merk het fenomeen zelf ook, maar hoe dit komt?

Ik denk dat het vooral te maken heeft met reactie's in het lichaam zelf.Want omdat je niks merkt wil het niet zeggen dat het niets doet.En idd je hebt gelijk meestal 4-wkn voor het feest merkbaar begint.

Serieus?

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 07:27 ----------

Had het tegen TS trouwens

Iets is me onduidelijk, als ik vandaag begin met test e te injecteren is er vanaf dat moment een hoge hoeveelheid exogene test aanwezig.

Waarom heeft een inject dan toch enkele weken nodig voor hij "inslaat", je iets begint te merken..?

Ik merk het fenomeen zelf ook, maar hoe dit komt?

Als je het inspuit merk je het al,maar je spieren groeien niet meteen

en na 3 a 4 weken begin je resultaten te zien(in de spiegel) of op de

bascule!

ester

Testosteron:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Esters:

Ethanaat:

Test e is deze twee structuren aan elkaar verbonden. Zo verbonden doet de testosteron niks maar langzaam 24/7 laat er een beetje testosteron los van het ester en komt in de bloedbaan. Die testosteron is werkzaam. De snelheid waarmee de helft van de ingespoten test e omzet in actieve test is de halfwaardetijd. Die is anders bij elke type ester. Het interval waarop je spuit is dermate kort dat je na elke inject een cumulatief effect hebt. Na 3-4 weken is bij test e dit cumulatieve effect zo hoog dat de dosis test in het bloed dermate hoog is dat effect merkbaar is. Maar de dosis is dus vanaf dag 1 als werkzaam en wordt steeds duidelijker merkbaar. Lees verder EDIT had verkeerde link geplaatst. Dit is de goede:
[Link niet meer beschikbaar]
(dit bedoel ik dus met inlezen; ik snap niet dat je een stof injecteert en niet begrijpt wat er precies gebeurd in je lijf. Ik zou dat nooit willen)

• Topic Starter Topic Starter
Nou opzich vind ik wel dat ik er veel kennis van heb. En ik wist ook dat het waarschijnlijk in deze richting te zoeken was.

Mijn redenatie was dat je PCT bij Test E begint na 2 weken na laatste inject. Op dat moment heeft je PCT effect, ik ging er dan ook eigenlijk van uit dat exogene test zo goed als uit je lichaam verdwenen is, wat dus niet zo is. (Anders zou je je top hebben rond de tweede inject en dan relatief bekeken zou de top gelijk blijven op rondom een wekelijkse inject.)

Ik ben nu toch al een jaar of 3 bezig met inlezen en informatief bezig met AAS. :)

Testosteron:

Esters:

Ethanaat:

Test e is deze twee structuren aan elkaar verbonden. Zo verbonden doet de testosteron niks maar langzaam 24/7 laat er een beetje testosteron los van het ester en komt in de bloedbaan. Die testosteron is werkzaam. De snelheid waarmee de helft van de ingespoten test e omzet in actieve test is de halfwaardetijd. Die is anders bij elke type ester. Het interval waarop je spuit is dermate kort dat je na elke inject een cumulatief effect hebt. Na 3-4 weken is bij test e dit cumulatieve effect zo hoog dat de dosis test in het bloed dermate hoog is dat effect merkbaar is. Maar de dosis is dus vanaf dag 1 als werkzaam en wordt steeds duidelijker merkbaar. Lees verder [Link niet meer beschikbaar]
(dit bedoel ik dus met inlezen; ik snap niet dat je een stof injecteert en niet begrijpt wat er precies gebeurd in je lijf. Ik zou dat nooit willen)

hiermee ben je wel bij de 2% van gebruikers die het wel weet/wil weten

Mischien moet je dat anders zien :P

stel ik eet 10 hamburgers per dag. Dan heb ik vanaf dag 1 toch ook ziekelijk veel kcal en vetten binnen waarom zie ik in een dag al niet resultaat? Dat verschil zie je ook pas een keer 1-2 weken in de spiegel en op de weegschaal.

Niet te moeilijk denken.

stel ik eet 10 hamburgers per dag. Dan heb ik vanaf dag 1 toch ook ziekelijk veel kcal en vetten binnen waarom zie ik in een dag al niet resultaat? Dat verschil zie je ook pas een keer 1-2 weken in de spiegel en op de weegschaal.

Niet te moeilijk denken.

+1 simpel maar goed uitgelegd;)

1+1 schijnt nog steeds 2 te zijn, gebruik gewoon je verstand.

Niet te moeilijk denken.

Nu heb ik zin in hamburgers....

hiermee ben je wel bij de 2% van gebruikers die het wel weet/wil weten

Maar de wiki is juist zo goed. Zo lastig is een ester niet; je hebt ook time released vitaminen. Dat is ook een vitamine gebonden aan een stof die de vitaminen langzaam vrijlaat. Waarom is een vitamine time released? Omdat in 1x xxxxmg van die stof teveel is om te verwerken en met geleidelijke afgifte je lichaam wel instaat is het effectief te gebruiken en een lange periode profijt te hebben van de werking. Zo werkt een ester bij AAS ook.

Dit hoeft niemand te weten die geen interesse heeft in chemie

Maar dat je een AAS injecteert die bestaat uit de AAS zelf en een hulpmiddel die AAS geleidelijk doet vrijkomen vind ik essentieel. Dat is ook essentieel als je bijvoorbeeld 500mg test p en 500mg test vergelijkt. Dat is beide dezelfde testosteron en niet twee verschillende middelen en dat lees je zo ontzettend vaak dat mensen dat wel denken. En 500mg is niet gelijk aan 500mg omdat er dus een ester in die stof zit en een prop ester is lichter dan een ethanate ester.
En als je niks weet van AAS gebonden aan een ester, wat moet je dan met halfwaardetijd??? Leuk dat hamburger verhaal maar ik kan met hamburgers injecteren essentiële dingen niet verklaren. Ik kan eigenlijk helemaal niks met die hamburgers behalve honger krijgen nu ;)

• Topic Starter Topic Starter
Maar dat je een AAS injecteert die bestaat uit de AAS zelf en een hulpmiddel die AAS geleidelijk doet vrijkomen vind ik essentieel. Dat is ook essentieel als je bijvoorbeeld 500mg test p en 500mg test vergelijkt. Dat is beide dezelfde testosteron en niet twee verschillende middelen en dat lees je zo ontzettend vaak dat mensen dat wel denken. En 500mg is niet gelijk aan 500mg omdat er dus een ester in die stof zit en een prop ester is lichter dan een ethanate ester.
En als je niks weet van AAS gebonden aan een ester, wat moet je dan met halfwaardetijd??? Leuk dat hamburger verhaal maar ik kan met hamburgers injecteren essentiële dingen niet verklaren. Ik kan eigenlijk helemaal niks met die hamburgers behalve honger krijgen nu ;)

Dit wordt wel enigszins verwarrend. Het is dezelfde stof, dat is duidelijk. Ik weet wat een ester doet, dat is duidelijk. Maar hoe zijn de twee esters toch vergelijkbaar? Bijvoorbeeld test e en test p, hoeveel test e EW is gelijk aan test p EW totaal?

Ik dacht dus wel 100mg test e is 100mg test p, alleen test e is vertraagde afgifte dus bij gelijktijdige injectie zal je bloedwaarden bij test p hoger zijn. (door de snellere afgifte dus)

Dit wordt wel enigszins verwarrend. Het is dezelfde stof, dat is duidelijk. Ik weet wat een ester doet, dat is duidelijk. Maar hoe zijn de twee esters toch vergelijkbaar? Bijvoorbeeld test e en test p, hoeveel test e EW is gelijk aan test p EW totaal?

Ik dacht dus wel 100mg test e is 100mg test p, alleen test e is vertraagde afgifte dus bij gelijktijdige injectie zal je bloedwaarden bij test p hoger zijn. (door de snellere afgifte dus)

Ja klopt. Je prop injectie zal ook stijler zakken, dus je hebt frequentere injecties nodig en verdeelde dosis anders heb je alsnog meer afgifte. Als je dit netjes in kaart zou brengen over een periode van 10-12 dagen waarbij 1 enanthate shot gehalveerd wordt zal je dat duidelijk zien. Je moet echt grafieken ernaast leggen om het te kunnen zien. Maar als je na gaat dat halverings tijd bijna dubbel is weetje ook ongeveer dat bij prop ongeveer de helft nodig hebt om de equivalente dosis per week te halen.

Laatst bewerkt:
Ik dacht dus wel 100mg test e is 100mg test p
Met dank aan IKKE link:

Wat er over blijft per 100 MG Test, wat er dus overblijft aan werkelijke test als de esters zijn afgebroken.

Testosteron Undecanoate: 63 mg
Testosterone Decanoate: 65 mg
Testosterone Phenylpropionate: 67 mg
Testosterone Cypionate: 70 mg
Testosterone Enantate: 72 mg
Testosterone Isocaproate: 75 mg
Testosterone Propionate: 83 mg
Testosterone Acetate: 87 mg
Testosterone Suspension: 100 mg
Je ziet dat test suspension 100mg = 100mg die test is dan ook puur test zonder ester. Voor prop en enantate zie je duidelijke verschillen.

Dit is het gewichtsverschil van de esters. Langzame afgifte is een lange/zware ester (aantal koolstof atomen resp. 3 bij prop en 8 bij enantate). Voor de mensen die het exact willen weten:

Propionaat:
Moleculaire massa basis:288.429 g/mol
Moleculaire massa ester:74.0792 g/mol (propionic acid, 3 carbons)
Enantate:
Moleculaire massa basis:288.429 g/mol
Moleculaire massa ester:132.1184 g/mol (cypionic acid, 8 carbons)
Lees dat topic van IKKE ook ff daar staat het best helder.

Laatst bewerkt:
Het is verschillend van persoon tot persoon.
Mijn trainingsmaatje en ik namen een tijd dezelfde kuur, hij werd er gespannen door, slecht slapen en ik voelde mij heerlijk en kon heerlijk slapen. Na de inject van test e leek hij wel strak op speed te staan, ik voelde de eerste week niet echt iets aan mijn lichaam.

Je psyche speelt hierin ook een rol, niet alleen het middel.
Wel vind ik een inject sust250 behoorlijk merkbaar in vergelijking met bijv. test e. :D

Het is verschillend van persoon tot persoon.
Mijn trainingsmaatje en ik namen een tijd dezelfde kuur, hij werd er gespannen door, slecht slapen en ik voelde mij heerlijk en kon heerlijk slapen. Na de inject van test e leek hij wel strak op speed te staan, ik voelde de eerste week niet echt iets aan mijn lichaam.

Je psyche speelt hierin ook een rol, niet alleen het middel.
Wel vind ik een inject sust250 behoorlijk merkbaar in vergelijking met bijv. test e. :D

Kan ook niet anders héy met die 4 esters(zeker de korte die snel werken):D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven